Sztuczna inteligencja poprawia więcej błędów niż programista.
https://www.chip.pl/2017/10/s-genesisi-naprawia-bledy-w-oprogramowaniu/
Konkurs na najlepszą grę napisaną w javascript - jedna reguła: ma się zmieścić w 13kB.
http://2017.js13kgames.com
A gdyby tak rzucić to wszystko i wyjechać w...
Kolejny kanał, którego nie powstydzi się żaden prokrastynator ;)
https://stackoverflow.com/users/-1/community
Zwróćcie uwagę na jedyną odznakę tego "użytkownika" :).
bat na feministki:
Tanie drzwi, dziewczyna, otwieracz do puszek
https://yt.aergia.eu/#v=WrAleJRdPO4&t=;2m16s
Jakiś czas temu widziałem jak ktoś, chyba w Londynie zrobił coś takiego. Polak potrafi :)
Kolorowe sortowanie:
https://letsenhance.io/
4x powiększanie zdjęcia z użyciem sieci neuronowych
"Neural network hallucinates missing details" ;)
Tu fajny przykład: https://www.facebook.com/tomasz.rajtar.50/posts/1961034997499973
Kwerenda rozpaczy: https://thedailywtf.com/articles/The-Query-of-Despair
:)
Miejscówki z "Powrotu do przyszłości" po trzydziestu latach:
:)
Skąd się wzięło ograniczenie 50km/h w terenie zabudowanym?
Bo podobno(brak przypisu skąd te dane) średnio pieszego widzi się z 36m, a taka szybkość średnio pozwala wychamować.
Dlaczego się robi słabe drogi i zasłania widoczność na rondach usypując na nich kopce?
Po to żeby fizycznie zniechęcać do przekraczania limitów szybkości.
To tylko zajawka.
Jak ktoś jest ciekawy, to może przeczytać to
Tka tylko smutna refleksja mnie naszła, że zamiast tak ograniczać szybkość możnaby polepszać widoczność(np o 10m), czy projektować bezkolizyjnie ruch pieszych, i w tedy wg danych z tego samego raportu można by jeździć 60km/h.
@Sarrus:
Nie brakuje.
Był od samego początku.
@Koziołek:
Jeżeli do zderzenia nie dojdzie to nie ma znaczenia jakie są urazy pieszego przy zderzeniu z daną szybkością.
Właśnie o to mi chodzi, że zamiast ograniczać skutki zderzeń, lepiej jest ograniczać ich liczbę.
To jest kwestia celu, i imo wybrany został źle.
Co do realizacji natomiast zastrzeżeń nie mam, bo wiem, że to musi trwać.
Co mi się nie podoba to wałkowanie ciągle, że główną przyczyną wypadków jest nadmierna prędkość bez żadnej choćby próby uargumentowania tego twierdzenia.
Prawda objawiona i tyle.
Może to nawet jest prawda, ale wypadałoby to czymś poprzeć, a nie powtarzać jakby sie było częścią kultu spowolnienia.
Może to nawet jest prawda, ale wypadałoby to czymś poprzeć, a nie powtarzać jakby sie było częścią kultu spowolnienia.
Może być statystyka Policji? http://www.policja.pl/pol/aktualnosci/1772,Najczestsze-przyczyny-wypadkow-drogowych.html
https://googleprojectzero.blogspot.com/2017/09/the-great-dom-fuzz-off-of-2017.html
Widać ostatni bałagan z uprawnieniami to nie jedyny problem Apple. ;)
Trzeźwy Kaczor napisał(a):
Tka tylko smutna refleksja mnie naszła, że zamiast tak ograniczać szybkość
Zawsze można jechać drogą z wyższym limitem prędkości.
możnaby polepszać widoczność(np o 10m)
Jak konkretnie? Nakazując montaż lunety w samochodzie?
czy projektować bezkolizyjnie ruch pieszych
Po pierwsze do kosztuje, po drugie zazwyczaj jest niewygodne.
i w tedy wg danych z tego samego raportu można by jeździć 60km/h.
I co da te 10km/h w mieście, skoro w praktyce i tak wszyscy stoją w korkach?
https://chess24.com/en/watch/live-tournaments/alphazero-vs-stockfish
Stockfish nie wygrał żadnej ze 100 partii.
Zapowiada się nieźle:
Upierdliwa dla firefoxa stronka
Nie umiej jej zamknąć bez crtl+w w firefox
Wygląda na to, że firefox pozwala skryptom na stronach na zbyt wiele, w tym ingerencję w samego firefoxa.
IMO fx powinien to poprawić bo to słaby pomysł.