@Azarien:
Tak, zrobienie strony na zamówienie zbudowanej w celu spełnienia konkretnych wymagań pojedynczej firmy może spokojnie kosztować jedną trzecią sumy, jaką trzeba wydać na kupno używanego, produkowanego seryjnie samochodu o nienajnowszej konstrukcji.
Można też ująć to w inny sposób: zamawiająca witrynę firma zatrudnia 5 osób. Strona będzie ich kosztowała (prawdopodobnie znacznie, być może kilkakrotnie) mniej niż firma wydaje co miesiąc na pensje dla pracowników.
Wszystko zależy od tego, jak skuteczna będzie strona. Może oszczędzać czas, może w ogóle umożliwić firmie działanie w jakiś sposób. Wreszcie może (o ile strona będzie zewnętrzna) przyciągnąć nowych klientów. W tych przypadkach dobre witryny potrafią się bardzo szybko zwrócić.
Słabe witryny kosztują po kilkaset złotych -- choć wątpię, by ktokolwiek zrobił tę tutaj za taką sumę (@Demonical Monk również, po prostu nie zna dokładnych wymagań i stąd taki szacunek, a nie inny) -- ale prawie zawsze jest to kilkaset złotych wyrzuconych praktycznie w błoto. Oczywiście jest kolejna możliwość: można zapłacić jak za profesjonalnie wykonaną stronę, a dostać szmelc :).