Jak na razie to to chodzi tylko u mnie, ale kurna czemu? przeciez to jest zwykly canvas.copyrect?? Bmpa z ktorej kopiuje jest dobrze rysowana bo przed skopiowaniem jej zawartosci zapisuje ja na dysk i tam jest to co ma byc, ale problem w tym ze juz to sie nie kopiuje z source do destination ;( o ocipiec mozna nieraz juz korzystalem z canvas.copyrect i zawsze dobrze dzialalo a teraz taka lipa :[[
Skin.MainApp.Display.Bmp1.SaveToFile('Display.bmp');
b:=tbitmap.Create;
b.Width:=skin.MainApp.Display.Pozycja.Szer;
b.Height:=skin.MainApp.Display.Pozycja.Wys;
b.Canvas.CopyRect(Rect(0,0,b.Width,b.Height),Skin.MainApp.Display.Bmp1.Canvas,Rect(Skin.MainApp.Display.Offset,0,
b.Width+Skin.MainApp.Display.Offset,b.Height));
b.SaveToFile('display'+inttostr(Skin.MainApp.Display.Offset-1)+'.bmp');
b.Free;
ten kodzik kopiuje kawalek bmp z Skin.MainApp.Display.Bmp1 do b, Skin.MainApp.Display.Offset to za kazdym razem zwiekszajaca sie liczba, oznaczajaca, zaby kopiowac o pixelek w prawo dalej niz poprzednio dzieki temu za kazdym razem kopiowany jest taki odcinek ze ich kolejne wyswietlanie sprawai efekt przesuwania sie bitmapy zawartej w Skin.MainApp.Display.Bmp1--sys:> logout....