Prosba o sprawdzenie buga

0

Jesli sie ktos poswieci to wielkie dzieki i {browar}

Otoz chcialbym Was prosic o sprawdzenie czy w programiku SDAPlayer [www.subnet.prv.pl/sdaplayer.htm] jest widoczny przesuwajacy sie napis, czy tez biale okienko.

LKS'a sie nie pytam bo wiem co powie :P

--
sys:> logout....

0

Ja sprawdzilem i... nie pokazuje mi sie zaden przewijany text. A jezeli juz uruchomilem ten program to troche napisze na jego temat :-) (wiem ze program nie jest jeszcze skonczony)

  1. Sprawdzaleś ile twoj programik uzywa procesora. U mnie (PIII450) uzywal przy wlaczonej liscie jakies 35% a bez listy 30%. Troche duzawo
  2. Czy musi on wygladac jak winamp?
  3. Prezentuje sie calkiem dobrze --pozdrawiam PEDROS {hello}
    Delphi6
0

Pedros napisał:
&gtJa sprawdzilem i... nie pokazuje mi sie zaden przewijany text.

{glowa}  No czemu, przeciez to jest zwykle Canvas.CopyRect z bitmapy na bitmape  ;( u mie sie pokazuje, i to chyba nie jest wina wina bo mam xp  :[ 

&gt1. Sprawdzaleś ile twoj programik uzywa procesora. U mnie (PIII450) uzywal przy wlaczonej liscie jakies 35% a bez listy 30%. Troche duzawo

U mnie zuzywa 3% przy odtwarzaniu, 0% jak stop lub pause, wlaczenie playlisty nic nie zmienia. A podczas crossfade zuzywa 97% [funkcja ma repeat...until :)] (C1000)

&gt2. Czy musi on wygladac jak winamp?

Ehh.. a widziales inne skiny? przeciez sa na tej stronce co podalem.

&gt3. Prezentuje sie calkiem dobrze

{brawo}
&gt
&gt--
&gtpozdrawiam PEDROS {hello}
&gtDelphi6--sys:&gt logout....

0

U mnie ten napis się KASZANI. Pojawia się jakiś kolorowy, przesuwający się prostokąt :| --You may say I am dreamer...

0

Jak na razie to to chodzi tylko u mnie, ale kurna czemu? przeciez to jest zwykly canvas.copyrect?? Bmpa z ktorej kopiuje jest dobrze rysowana bo przed skopiowaniem jej zawartosci zapisuje ja na dysk i tam jest to co ma byc, ale problem w tym ze juz to sie nie kopiuje z source do destination ;( o ocipiec mozna nieraz juz korzystalem z canvas.copyrect i zawsze dobrze dzialalo a teraz taka lipa :[[

Skin.MainApp.Display.Bmp1.SaveToFile('Display.bmp');
b:=tbitmap.Create;
b.Width:=skin.MainApp.Display.Pozycja.Szer;
b.Height:=skin.MainApp.Display.Pozycja.Wys;
b.Canvas.CopyRect(Rect(0,0,b.Width,b.Height),Skin.MainApp.Display.Bmp1.Canvas,Rect(Skin.MainApp.Display.Offset,0,
b.Width+Skin.MainApp.Display.Offset,b.Height));
b.SaveToFile('display'+inttostr(Skin.MainApp.Display.Offset-1)+'.bmp');
b.Free;

ten kodzik kopiuje kawalek bmp z Skin.MainApp.Display.Bmp1 do b, Skin.MainApp.Display.Offset to za kazdym razem zwiekszajaca sie liczba, oznaczajaca, zaby kopiowac o pixelek w prawo dalej niz poprzednio dzieki temu za kazdym razem kopiowany jest taki odcinek ze ich kolejne wyswietlanie sprawai efekt przesuwania sie bitmapy zawartej w Skin.MainApp.Display.Bmp1--sys:&gt logout....

0

{brawo} {brawo} {brawo}

w kodzie ktory mialem wystarczy wywalic -1 [musialo to zostac z jakichs testow, a kopiowoalo bitmape zwezeajac ja o 1px z rzeczywistcyh rozmiarow] wiec problem byl tu. u mnie sie to moglo wyswietlac [choc niewiem jak] poprzez windowsowe wygladzanie czcionek ekranowych [na xp jest inne niz w innych windowsach] --sys:&gt logout....

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1