pytanie do wymiataczy z webmasteringu

0

witajcie
przeglądnąłem sobie te wasze forum, w części, bo w całości się chyba nie da :)
można by rzec, że wielu tu piszących jest naprawdę PRO(gramistami) :)
tak mnie coś natchnęło żeby zapytać was, w dobie gier pod przeglądarkę

CZEMU NIE ROBICIE TAKIEJ GRY??

:)

jak patrzę na programistów z innych forum (niby to o tworzeniu gier..) to rączki załamuję :)

4programmers.net to chyba jedyne miejsce gdzie wymieniają się poglądami i umiejętnościami zdolni ludzie :)

więc ponawiam pytanie

CZEMU NIE ROBICIE TAKIEJ GRY??

:P

być może to tylko apel, by szanowne grono się jakoś zjednoczyło i zrobiło razem jakiś projekt? :)

0

Moze ludzie sa zajęci innymi projektami. Czemu akurat mamy robić taką grę? Jak szukasz ludzi do projektu to daj na forum takie ogłoszenie i czekaj cierpliwie:)
Pozdrawiam

0

Proste: chcesz robić gre - daj ogłoszenie, się zrobi z tego projekt, a jak dobry będzie budżet, marketing itp, to będzie baaardzo miłe :)

0

daVinci... odpowiedz jest prosta... by byc dobrym programista to musisz to robic zawodowo. Jak robisz to zawodowo, to po 8h w pracy w swoim wolnym czasie raczej wydajesz zarobione pieniadze, a nie pracujesz dalej :)

0

nie no panowie, ja nie chcę :)

bo nie umiem ;D

ale widziałem kilka takich "wspólnych" projektów :) i pomyślałem, czemu nie wy? :)

chociaż w zasadzie mogę przemyśleć i znaleźć w swojej firmie jakiś budżet na to, hmm

0

ile ty masz lat? chcesz gre prosze bardzo: wersja najprostsza 1 programista, 1 grafik = dwoje ludzi, 8h dzienne ok ~160h w miesiacu, stawka powiedzmy glodowa = 20zl/h := 160h * 20zl = 3200zl na glowe co daje 6400zl na miesiac projektu, przewidywany czas 2...3 miesiace jak nie lepiej
wiec proste pytanie: stac cie na to :P?

0

Moze ktos robi w firmie, ale jeszcze sie tym nie pochwaili? ;-)

0

Bo ja już zrobiłem najlepszą grę pod przeglądarkę, jaka kiedykolwiek powstała: http://www.somekind.pl/silverlight/mf/, więc nie ma sensu tworzyć dalej ;P

0

cepa :)
25 lat :) tak stać mnie na to i nie tylko

tyle że wole rozliczanie na umowę o dzieło niż zatrudnianie kogoś na etat

0
daVinci napisał(a)

tyle że wole rozliczanie na umowę o dzieło niż zatrudnianie kogoś na etat

tak czy siak musisz sie liczyc z kosztami grubo ponad 10k by w ogole myslec o grze

a no i najwazniejszy to pomysl :P bo zrobic byle gre to nie sztuka ale taka w ktora bedzie chcial ktos grac to jest juz wyzwanie :P

0

mnie by starczyło 1000 userów :)
przemyślę to jutro i może coś zacznę działać :0

0
cyriel napisał(a)

Moze ktos robi w firmie, ale jeszcze sie tym nie pochwaili? ;-)

W moim dziale każdy nowy pracownik jako pierwsze zadanie dostaje do napisanie grę w MSSQL z wykorzystanie komponentu graficznego, który jest w naszym ERP-ie. W ten sposób powstał już pasjans, saper, slieder i space invaders ;-P

Gry pod przeglądarkę nie próbowaliśmy jeszcze robić ale może jak przyjdzie nowy pracownik to mu rzucimy taki temat [green]

0
daVinci napisał(a)

tyle że wole rozliczanie na umowę o dzieło niż zatrudnianie kogoś na etat

A programiści* wolą etat niż umowę o dzieło, więc oprócz budżetu możesz mieć inne problemy...

(*)szczególnie Ci, którzy mają kredyt na dom i rodziny ;)

// edit:
ale nie martw się, jest takie prawo natury (intensywnie stosowane w comarchu PODOBNO):
Każdego programistę można zastąpić skończoną liczbą studentów. Więc powodzenia :D

0

Cytuje: "Trzeba nakrecic taki film jak Wladca Pierscieni tylko jeszcze lepszy" koniec cytatu. [rotfl]

0

Gier przeglądarkowych jest setki, czas zwrotu inwestycji jest długi (conajmniej pół roku na zgromadzenia użytkowników, potem wprowadzasz jakieś płatne rzeczy), bardzo często nie wychodzi...
Bez budżetu na marketing rzędu 100k$ raczej nie ma co startować.

0

100k$ skąd kolego te wyliczenia ?:)

0
daVinci napisał(a)

100k$ skąd kolego te wyliczenia ?:)

Znikad, niektorym sie wydaje, ze duze liczby robia na innych wrazenie.

0
johny_bravo napisał(a)

Znikad, niektorym sie wydaje, ze duze liczby robia na innych wrazenie.

hmm ale ja po czesci sie z tym zgadzam, jak chcesz ludziom wcisnanc gniota to raczej musisz na marketing wydac majatek :P

0

Tak od siebie dodam, ze jak robic gniota to najlepiej MMO, o ile sie bedzie dobrze zapowiadac na poczatku gry to potem ludzie beda grac z samego rozpedu, ot, bo bedzie im szkoda tego czasu co juz zdazyli na ta gre zmarnowac.

0

okej

po kolei

gniot to praktycznie obecnie wszystko co jest na rynku

większość gier, które odniosły sukces są własnością firm zagranicznych, a my na ich licencji jedziemy smutne

2 gry zasługują na jakieś słowo uznania

Red Dragon - strategia turowa via www
fajne i na rynku jest od lat, chyba pierwsza gra tego typu po polsku

delirium.wp.pl - strategia real time, mmo czy jak to tam zwał
"dobre bo polskie" ;P ale nie zachwyca
drugie dzieło poznańskiego gammanetu - cybercore też nie zachwyca

otóż osoby obecnie poszukiwane do projektu:

  • specjalista css (żeby ładnie ostylował całość)
  • ziomek od js
  • GRAFIk :D
  • każdy może pisać do mnie z propozycją

umowa o dzieło ;D

0

w jakim mieście mieszkasz daVinci?

0
daVinci napisał(a)

otóż osoby obecnie poszukiwane do projektu:

  • specjalista css (żeby ładnie ostylował całość)
  • ziomek od js
  • GRAFIk :D
  • każdy może pisać do mnie z propozycją

Hmm, w CV by ciekawie wyglądało "...przez rok byłem ziomkiem od js w projekcie...".

0

firma jest w Zielonej Górze

powiadasz, że ciekawie CV by wyglądało?
słuchaj, gra ma mieć dużo fajnych smaczków, a to nic innego jak js
wszystkie timery paski postępu, popupy, czy okienka jak w highslide, jest co robić...

0

praca oczywiście zdalna + zjazdy do firmy :) co 2 tyg burza mózgów
harmonogram pracy ustalany co tydzień i na tydzień, rozliczanie się z pracy co tydzień, płatne na każdym zjeździe lub zgodnie z indywidualnymi ustaleniami

pozdro

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1