Tego roczna maturka z infy mnie troche zaskoczyła, mianowicie mam pare pytań do użytkowników forum.
http://www.oke.jaworzno.pl/images/stories/File/Matura/sesja%20wiosenna%202007/informatyka/inf_pr_cz1.pdf
Jak doszło do rozwiązania tych zadań: 1,4 / 1,6
- A) chodzi o te zaznaczenie tych pól, czy mogło by to też być tak?
12 13 13 13 12
12 13 13 12 13
12 13 12 13 13
12 12 13 13 13
12 12 12 12 12
12 to liczba po których może sie ruszać hetman
13 to liczba po których nie może sie ruszać hetman
Fajnie by było gdyby sie ktoś zlitował nade mną i powiedział jak jest ten algorytm tu wymyślony (zadanie 2. C) Także w ogóle nie rozumiem o co chodzi w tabeli z zadania 3
Z góry serdecznie dziękuje za wytłumaczenie mi któregoś z wyżej wymienionych zadań.