Kopia starego TGaduGadu

0

Witam, naszla mnie chec napisania klienta GG w blizej nie okreslonych zamiarach (sam nie wiem po co). Mam BDS2006 z Indy10 i nie moge zainstalowac THGG. Przypomnialo mi sie o starym TGG Szymka ktory dzialal na zwklym TClientSocket. Ale... niestety wsiakl gdzies podczas czyszczenia dyskow :(

I tu moje pytanie - ma ktos moze kopie tego komponentu badz inny komponent do obslugi GG pod indy10 lub z uzyciem zwyklych socketow ?

(Nie wiem czy wybralem dobry dzial, ale wydaje mi sie ze odpowiedni)

0

THGG Detoxa? Afair działa na indy9. Na 10 po kilku przeróbkach powinno ruszyć.

0

Nie pisz klienta GG, napisz klienta XMPP! ;-)
http://szymek.iglu.cz/TGaduGadu/ też nie działa już, najlepiej by się chyba było skontaktować z Szymkiem, ale ja go tutaj nie widziałem od wieków. Jest też zdaje się ciągle komponent TGGLite, coś mi się obija w mózgu, ze używał zwykłych socketów.

0
Ktos napisał(a)

Nie pisz klienta GG, napisz klienta XMPP! ;-)
http://szymek.iglu.cz/TGaduGadu/ też nie działa już, najlepiej by się chyba było skontaktować z Szymkiem, ale ja go tutaj nie widziałem od wieków. Jest też zdaje się ciągle komponent TGGLite, coś mi się obija w mózgu, ze używał zwykłych socketów.

Potrzebuje dokladnie Gadu-Gadu, chcialem dodac do prostego klienta serwer http i prosty interfejs WWW do sterowania opisem i rozmowy.

Po co ? Zeby rozmawiac przez PSP ;-P
O ile udalo mi sie zrobic skrypt w mIRC-u do tego zeby uzywac IRCa przez przegladarke to widze ze z GG bedzie wiekszy problem...

PS. TGGLite wlasnie szukam od parunastu minut i bez rezultatu. Ale pewnie zle szukam.

0

wymagania »

Do poprawnego działania komponentu TGGLite wymagane są

1) Borland Delphi 4/5/6/7
2) Darmowe komponenty internetowe Indy 9.0.xx

UWAGA: Dokładnie zapoznaj się z opisem instalacji pakietu Indy.

Źródło: http://innosetup.klub.chip.pl/TGGLite/

Download: www.smark.yoyo.pl/download/gglite.rar
z góry mówię że gglite jest płatne (podobno :-P )

0

Dobra, w zasadzie temat juz nie aktualny. Zainstalowalem Delphi7 i THGG ;)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0