W jakim wieku powinien być programista w delphi?

0

tylko bez żartów

Odpisujcie--Delphi 2 , 6 i 5
Ciekawe pomysły i poszukiwanie rozwiązań.

0

Tez mnie to ciekawi?-------------------------------------------------------
Delphi 6, Macromedia Flash 5,

Pozdrowienia!!!

0

Ja zaczalem delphi w pierwszej klasie szkoly sredniej to bylo 4 lata temu, wiec mialem 15 latek, a programowanie zaczalem jak mialem hmm... jakies 10 lat na ATARI w BASICU ;) --sys:> logout....

0

Zaczalem programowac w basicu na commodore 64 w wieku 14 lat
Obecnie mam 19... No i dalej programuje :-) :-) :-)--Delphi 5

Pozdrawiam

0

Zapomnialem ze w delphi :-)
A co ma wiek do wybranego jezyka programowania...
Temat pownien byc "W jakim wieku powinien być programista?"
--Delphi 5

Pozdrawiam

0

IMO wiek nie ma znaczenia - liczba sie umiejetnosci, ktore musza byc poparte jakims okresem doswiadczenia... --Pozdrawiam!
Adam Boduch
www.4programmers.net

0

Zgadzam sie !
w ogóle jak mozna okreslic w jakim wieku powinnen byc - rozumiem jak bys sie zapytal ile macie lat czy cos w tym rodzaju. Mnie tez ciekawi czasami w jakim wieku sa programisci z forum. Ja zaczolem pisac bardzo niedawno - ok pol roku temu (teraz mam 15 lat).--Ozyrys Pozdrawiam {hello}
Delphi 6

0

no to ja sie tu zaczynam czuc staro : ( jak bym mial mozliwosc to chetnie zaczął bym wczesniej ale kompa mam od dwoch lat. Ogolnie bardzo zaluje ze nie mialem okazji wczesniej bo z wiekiem czlowiekowi sie uczyc coraz trudniej, ale z drugiej strony wiem z w informatyce przyszlosc. Od nastepego roku mam zamiar zmienic moje obecne studia i startowac na informe wlasnie : )

a tak BTW ciekawe kto tu jest najstarszy a kto najmlodszy ???

ja sie przyznaje bez bicia (22 1/21) *

  • stosunek życia z Delphi do czasu życia zmarnowanego
0

b0bik_z_innego_kompa napisał:
&gtja sie przyznaje bez bicia (22 1/21)
&gt
&gt
stosunek życia z Delphi do czasu życia zmarnowanego

Nie bede sie tu madrzyl zbytnio bo wkoncu mlodszy jestem ;) :P ale ten stosunek powinien wygladac rtroszke inaczej majac 2 lata raczej bys sie programowania nie uczyl :-) powiedzmy ze wystartowac mogl bys majac 10 lat wiec raczej 1/11
No ale bedac mlodszy mozna oswajac sie z kompem itp. --Ozyrys Pozdrawiam {hello}
Delphi 6

0

Ale fajny post... Chyba powinnien isc do off topic... Ja zaczolem programowac w wieku 14 lat (teraz mam 17)--Delphi 6, Pascal

----====Pozdrawiam @ll====----
------====== RFL ======------
--==[ [email protected] ]==--

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0