Oswiadczenie w sprawie pracy serwisu :)

0

Witam!

Juz dosc dawno obiecalem zmiane serwera i poprawe dzialania calego serwisu. Przepraszam za te utrudnienia i ogolnie - za male zaniedbanie strony.

Niestety kontakt z providerem jest koszmarny :( Od 10 dni mecze o zmiane serwea. Juz na poczatku stycznia pisalem co da sie z tym zrobic. Odpowiedz dostalem ze oferuja przejscie na wyzszy, podali konfiguracje i cene. Ja na to ze ok. I cisza. Po jakims czasie pisze kolejny e-mail i kolejny. Po jakims czasie pisza ze uruchomia drugi serwer i bede mial czas na przeniesienie danych z jednego do drugiego (po prostu nie ma mozliwosci przeniesienia HDD z jednej maszyny do drugiej :/). Czekam i czekam. Pisze kolejnego maila. Odpowiedz: nie maja kosci 512 MB RAM (wczesniej pisail ze nie ma mozliwosci dolozenia jedynie RAMu, trzeba zmienic maszyne cala) i proponuja postawienie nowej maszyny z 512 RAM ( :-/ ). Na to ja pisze ze juz mam maszyne z 512 RAM i umawialismy sie na nowa maszyne z 1 GB RAM. Odpowiedz: poszukaja kosci 512 RAM (sic!) i dadza znac czy jest. Od wczoraj cisza. Nadal szukaja?? Odradzam firme exportal.pl .... jezeli nic sie nie zmieni w przeciagu paru dni po prostu damy noge do firmy w Niemczech.

Takze prosze o jeszcze chwile cierpliwosci...

0

z tego co mi wiadomo to exportal.pl to to samo co serwery-dedykowane.waw.pl a jezeli tak to to samo co Netdirekt.de tak wiec exportal.pl maja serwery w Niemczech

btw opcja Odpowiedz nie dziala za to cytuj juz tak :/

0

Tak, to jest posrednik. Serwery sa w niemczech. Lecz ja teraz np. w exoprtal place mniej niz za taki sam serwer w netdirekt.de :] Nie wiem jak oni to robia, ale...

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1