Endless Blow - Walcz Z Wrogiem - Gra RPG Online

1

Endless Blow wciąż się rozwija. Piszę tą grę w pojedynkę. Jeśli masz jakieś sugestie śmiało wyślij do mnie wiadomość.

Pobierz: https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.jawegiel.endlessblow

  • zdobywanie poziomów i rozwój postaci,
  • złożony tryb interakcji z przeciwnikiem,
  • gra online oraz tryb gry w pojedynkę.

Ta gra ma potencjał!

title

title

title

0

Nie instalowałem jeszcze, ale po wrzuconych przez Ciebie screenach moje stanowisko jest takie, że interfejs menu jest do dopracowania. Mam na myśli kolor czcionki, który zlewa się z tłem.

0

Dziękuję za sugestię!

0

Ja też jeszcze nie instalowałem, ale na szczęście screeny dużo mówią :]

  1. Zazwyczaj gry mobilne jakoś wyróżniają przycisk PLAY. Jest większy, na środku ekranu, podczas gdy inne są gdzieś upchane po kątach.

  2. Logowanie powinieneś zrobić z Google Play, Facebookiem itp. Nikt Ci nie będzie zakładał osobnego konta do gierki i jeszcze pamiętał do niego hasło.

  3. Screen z gry wygląda jak jakiś zaawansowany tryb DEBUG :D

0

Ta gierka mimo iż pracuję nad nią już długi czas jest wciąż w początkowej fazie rozwoju. To o czym piszecie to są drobiazgi na wykończenie 😊 tym niemniej dziękuję za uwagę!

0

Można prosić o opinie po instalacji?

0

Do instalacji nie doszło, bo ani screeny, ani opis, ani BRAK FILMIKU nie zachęciły mnie do instalacji.

Tak więc...
test instalacji: failed;

Następne testy nastąpią dopiero, gdy pierwszy zakończy się sukcesem...

Być może samo dodanie filmiku wystarczy, bo patrząc na screenshot z gameplayu wybitnie nie widzę jak gra się zachowuje. Możliwe, że używasz dźwięków, które przyciągną moją uwagę. Albo animacja ataku jakoś mnie urzeknie?

Pokaż w filmiku najlepsze elementy swojej gry, tak aby potencjalny gracz wiedział do czego będzie dążyć po instalacji. Wystarczy 20-30s.

0

Update gry, stworzono też forum dedykowane tej grze https://forum-endlessblow.000webhostapp.com/

2
Kubaz napisał(a):

title

Grafik poszedł na zadymę i dostał gazem po oczach.
Dlatego nie widział co powstało ani też nie zapłakał nad tym "dziełem".

1
Kubaz napisał(a):

Update gry, stworzono też forum dedykowane tej grze https://forum-endlessblow.000webhostapp.com/

title

Po samych obrazkach nie rozumiem o co w tej grze chodzi, brakuje też opisu na Google Play. Nie wiem po co miałbym się rejestrować skoro grę posiada <10 osób i nie spotkam ich raczej w grze. Tym bardziej nie rozumiem po co miałbym się zarejestrować na forum.

0
BraVolt napisał(a):
Kubaz napisał(a):

title

Grafik poszedł na zadymę i dostał gazem po oczach.
Dlatego nie widział co powstało ani też nie zapłakał nad tym "dziełem".

Nie zauważyłeś, że napisałem w pierwszym poście, że piszę to sam? Więc troche wyrozumiałości skoro wszystkim zajmuję się tylko ja.

0
OtoKamil napisał(a):
Kubaz napisał(a):

Update gry, stworzono też forum dedykowane tej grze https://forum-endlessblow.000webhostapp.com/

title

Po samych obrazkach nie rozumiem o co w tej grze chodzi, brakuje też opisu na Google Play. Nie wiem po co miałbym się rejestrować skoro grę posiada <10 osób i nie spotkam ich raczej w grze. Tym bardziej nie rozumiem po co miałbym się zarejestrować na forum.

Dlatego ją promuję, żeby było więcej osób to chyba logiczne. Forum powstało do wygodnego zgłaszania błędów i propozycji dla tej gry. A nie jeden zgłosi na Google Play, drugi na maila, 3 jeszcze jakoś inaczej.

Póki co chodzi o to, żeby zabijać potworki (docelowo również innych graczy) i rozwijać postać poprzez zdobywanie leveli i przypisywanie punktów statystyk.

1
Kubaz napisał(a):

Nie zauważyłeś, że napisałem w pierwszym poście, że piszę to sam? Więc troche wyrozumiałości skoro wszystkim zajmuję się tylko ja.

Zauważ, że dla odbiorcy nie ma znaczenia, kto grę robił i w jakim zespole. Liczy się efekt końcowy. Nigdy się nie zasłaniaj swoją "liczebnością". Jeśli sądzisz, że zrobisz lepiej grę w zespole, to skombinuj zespół albo kup assety (to prawie równoznaczne z pracą zespołową...). Jeśli Twój obecny skill nie pozwala na stworzenie gry na poziomie, to popracuj nad tym zanim zaczniesz się publikować i ogłaszać. Nikt nie będzie grał w Twoją grę z litości dla twórcy...
Dzisiaj tworzenie gier jest 100 razy łatwiejsze, niż 20 lat temu. Do stworzenia jednej małej gierki nie potrzeba nie wiadomo ilu osób. Masz dostępne narzędzia i materiały, o jakim niezależnym twórcom kiedyś się nie śniło. Mentalność, że "w zespole robi się lepsze gry" tylko Cię ogranicza.

Zaglądnij sobie na grupy twórców gier, to zobaczysz jakie gry ludzie robią w pojedynkę...

0
Spine napisał(a):

Dzisiaj tworzenie gier jest 100 razy łatwiejsze, niż 20 lat temu.

20 lat temu i obecnie równie mało dobrych programistów ma/miało też zmysł artystyczny, talent graficzny, poczucie estetyki.
Za 20 lat będzie tak samo.

Są oczywiście ludzie wszechstronnie utalentowani, ale to rodzynki i szacun dla nich.

0
BraVolt napisał(a):

20 lat temu i obecnie równie mało dobrych programistów ma/miało też zmysł artystyczny, talent graficzny, poczucie estetyki.

Jeśli masz na myśli GUI, to wystarczy mózg...
Wchodzisz na neta, oglądasz menu z popularnych gierek i wyrabiasz w sobie pojęcie, jak to powinno wyglądać u Ciebie.
Żeby chociaż trochę się wysilić i skopiować, nie potrzeba zmysłu artystycznego. Wystarczy mieć gust i wybrać to co Ci się podoba...

Podobnie można robić ustalając styl graficzny gry, ale tam jest trochę trudniej, bo poziom skomplikowania wyższy.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1