Wątek przeniesiony 2019-10-02 11:59 z przez Patryk27.

Połowa gry - kółko i krzyżyk

Odpowiedz Nowy wątek
2019-10-02 11:26
0

Witajcie
Chciałbym się z wami podzielić połową gry - Kółko i Krzyżyk. Być może to co już stworzyłem przyda się komuś na zaliczenie.
Nie ukrywam też, że chętnie przeczytam wasze komentarze.
Pozdrawiam


Nieoszlifowany diament
Ze względu na wykorzystywaną pamięć kod kompiluje się na kompilatorze 32 bitowym nie 16 - bitowym. Free Pascal - tak zaś Turbo Pascal - nie. https://pl.wikipedia.org/wiki/Drzewo_gry - Adept123 2019-10-03 09:57

Pozostało 580 znaków

2019-10-02 11:46
2

A na czym polega ta "połowa"? Można tylko krzyżyki stawiać? ;)


That game of life is hard to play
I'm gonna lose it anyway
The losing card I'll someday lay
So this is all I have to say

Pozostało 580 znaków

2019-10-02 11:57
3

Spróbuj zaprojektować grę tak, aby to gracz przed rozpoczęciem wybierał jak dużą chce mieć planszę (czy ma to być 3x3, czy może 7x12 itd.) - zobacz, jak wpłynie to na Twoje podejście do architektury kodu oraz wyboru zastosowanych algorytmów.


edytowany 2x, ostatnio: Patryk27, 2019-10-02 11:57

Pozostało 580 znaków

2019-10-02 12:05
0
cerrato napisał(a):

A na czym polega ta "połowa"? Można tylko krzyżyki stawiać? ;)

Taka połowa+

nie wiem, czy plus ;) W kod nie zaglądałem, po prostu zaciekawił mnie tytuł wątku - cerrato 2019-10-02 12:06

Pozostało 580 znaków

2019-10-03 00:06
0

Połowa tzn. Struktura drzewa decyzyjnego. Potrzebna jest procedura lub funkcja, która podążałaby od korzenia poprzez poszczególne węzły aż do określonego liścia, w którym wygrywałby komputer a jeśli by nie miał takiej możliwości to by remisował.

  • XO.png (0,08 MB) - ściągnięć: 22

Nieoszlifowany diament
No i teraz już wiadomo, co miałeś na myśli, wątek nabrał sensu :) - cerrato 2019-10-03 07:33

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0