Nigdy jeszcze nie widziałem aż takich długich linii kodu...
u siebie w N++ mam taką opcje że jest pasek który ustawiony jest na max 90 znakach
i staram się go nie przekraczać tymczasem twój kod jest sporo za tym paskiem...
masz:
void MindBlow(RenderWindow * window)
{
Int32 popX = 0;
Int32 popY = 0;
for(Int32 i=-x/2;i<x/2;i++)
{
if(i!=-x/2)
{
float col=128*cos((i+clock()%18000)*0.3)+128;
Vertex line[2]={
Vertex(Vector2f(popX+250,-(popY-250)),Color(0,0,0,256*cos((i+clock()%18000)*0.3)-128)),
Vertex(Vector2f(i+250,-(sin((i+clock()%18000)*0.3)*(i-250-clock()/50)/5-250)),Color(0,0,0,256*cos((i+clock()%18000)*0.3)-128))
};
window->draw(line,2,Lines);
}
popX=i;
popY=static_cast<int32_t>(-sin((i+clock()%18000)*0.3)*(i-250-clock()/50)/5);
}
for(Int32 i=-x/2;i<x/2;i++)
{
if(i!=-x/2)
{
float col = 128*cos((i+clock()%18000)*0.3)+128;
Vertex line[2]={
Vertex(Vector2f(popX+250,-(popY-250)),Color(col,i,col)),
Vertex(Vector2f(i+250,-(-sin((i+clock()%18000)*0.3)*(i-250)*8-250)),Color(200,0,0))
};
window->draw(line,2,Lines);
}
popX=i;
popY=static_cast<int32_t>(-sin((i+clock()%18000)*0.3)*(i-250)*8);
}
}
Nie rozumiem po co taka nazwa i po co tak napisałeś tą funkcję...
ale kiedy zobaczyłem to:
quad[i*2].position = Vector2f( cos(i*PI/180)*B(D,i/360)*R+250, -(sin(i*PI/180)*B(D,i/360)*R-250));
quad[i*2].color = Color(Z(sin(clo))*c[0] , Z(sin(clo+120*PI/180))*c[0] , Z(sin(clo+240*PI/180))*c[0]);
quad[i*2+1].position = Vector2f( cos(i*PI/180)*B(D,i/360)*R2+250, -(sin(i*PI/180)*B(D,i/360)*R2-250));
quad[i*2+1].color = Color(Z(sin(clo))*c[1] , Z(sin(clo+120*PI/180))*c[1] , Z(sin(clo+240*PI/180))*c[1]);
quad2[i*2].position = Vector2f( cos(i*PI/180)*R2*B(D,i/360)+250, -(sin(i*PI/180)*R2*B(D,i/360)-250));
quad2[i*2].color = Color(Z(sin(clo+rad1))*c[2] , Z(sin(clo+120*PI/180+rad1))*c[2] , Z(sin(clo+240*PI/180+rad1))*c[2]);
quad2[i*2+1].position = Vector2f( cos(i*PI/180)*R3*B(D,i/360)+250, -(sin(i*PI/180)*R3*B(D,i/360)-250));
quad2[i*2+1].color = Color(Z(sin(clo+rad1))*c[3] , Z(sin(clo+120*PI/180+rad1))*c[3] , Z(sin(clo+240*PI/180+rad1))*c[3]);
quad3[i*2].position = Vector2f( cos(i*PI/180)*R3*B(D,i/360)+250, -(sin(i*PI/180)*R3*B(D,i/360)-250));
quad3[i*2].color = Color(Z(sin(clo+rad2))*c[4] , Z(sin(clo+120*PI/180+rad2))*c[4] , Z(sin(clo+240*PI/180+rad2))*c[4]);
quad3[i*2+1].position = Vector2f( cos(i*PI/180)*R4*B(D,i/360)+250, -(sin(i*PI/180)*R4*B(D,i/360)-250));
quad3[i*2+1].color = Color(Z(sin(clo+rad2))*c[5] , Z(sin(clo+120*PI/180+rad2))*c[5] , Z(sin(clo+240*PI/180+rad2))*c[5]);
to pomyślałem sobie... a ok ten MindBlow nie był wcale taki straszny...
przecież to jest jak zbieranina losowych znaków... tego sie nie da czytać xD
Największy moim zdaniem u cb problem to, to jak wygląda ten kod xD
bo człowieku nawet mój nie wygląda tak "Magicznie" :P delikatnie rzecz ujmując...
też odnośnie tego np.
uint32_t PointConnection::GetBegin()
{
return BeginPoint;
}
to są gettery i settery które nie mają żadnej kontroli błędów?
całkowicie nie rozumiem napisania funkcji która po prostu zwraca jeden element bez podejmowania żadnych akcji...
ale ok, ja robię zupełnie inne rzeczy w zupełnie innym świecie to przyjmijmy że się nie znam
i ta funkcja ma jakikolwiek sens...
kiedyś widziałem klasę która wyglądała mniej więcej tak:
class Class{
private:
int a,b,d;
public:
void SetA(int A){
a = A;
}
void GetA(){
return a;
}
}
i tak dla każdej zmiennej z osobna było... a 90% tego było niewykorzystywane...
no ale ok... "Przecież kiedyś może się przydać" xD tsa
czemu też nie ma żadnych komentarzy czy instrukcji?
rozumiem że jak piszesz dla siebie to tam ****** ***** < nie cenzurujcie mnie sam to zrobie >
ale jak pokazujesz komuś kod to przydałoby się dodać skromne instrukcje :P
np.
bool JustDraw(int y,int x){
#include "src/JustDraw.cpp"
/*
:: This function will just draw image to def. screen
:: --- Requirments ---
:: int -> y coord to start drawing
:: int -> x coord to start drawing
*/
dzieląc wszystko na pliki nie będziesz musiał brać zapasów miesięcznych w drogę na koniec pliku aby go np. zmodyfikować
i nie musiałbyś brać zapasów na drogę powrotną :P lel