Na forum 4programmers.net korzystamy z plików cookies. Część z nich jest niezbędna do funkcjonowania
naszego forum, natomiast wykorzystanie pozostałych zależy od Twojej dobrowolnej zgody, którą możesz
wyrazić poniżej. Klikając „Zaakceptuj Wszystkie” zgadzasz się na wykorzystywanie przez nas plików cookies
analitycznych oraz reklamowych, jeżeli nie chcesz udzielić nam swojej zgody kliknij „Tylko niezbędne”.
Możesz także wyrazić swoją zgodę odrębnie dla plików cookies analitycznych lub reklamowych. W tym celu
ustaw odpowiednio pola wyboru i kliknij „Zaakceptuj Zaznaczone”. Więcej informacji o technologii cookie
znajduje się w naszej polityce prywatności.
Gra potrzebuje Waszych ocen i opinii, żeby się wybić z tłumu.
Jeśli uważacie, że na to zasługuje to dajcie 5'teczkę i fajną recenzję.
Wszelkie uwagi i spostrzeżenia również mile widziane.
0
To jest reklama :P Tu się ocenia kod raczej ;)
0
Nie pobieralem poniewaz mam starszego Androida, ale wyglada calkiem fajnie (przynajmniej na filmikach). Dlugo to robiles? Mozna wiedziec jakich technologi uzyles? Grafike tez robiles sam? :)
0
Zajebisty pomysł i schludnie i przejrzyście wykonane. Oglądałem tylko filmik.
EDIT: zagrałem:
nie ma muzyki tylko denerwujące pukanie przez całą grę
zaczyna się za długo (te odliczanie)
plansza 3 za trudna albo przegapiłem coś jak pojawiały się instrukcje
Widziałem dużo tematów gdzie ludzie wstawiali same projekty bez kodu.
Co do reklamy.. :) no można tak to ująć, chociaż bardziej zależy mi na zdobyciu tutaj chociaż kilku ocen niż użytkowników.
Nie pobieralem poniewaz mam starszego Androida, ale wyglada calkiem fajnie (przynajmniej na filmikach). Dlugo to robiles? Mozna wiedziec jakich technologi uzyles? Grafike tez robiles sam? :)
Dłuuugo :]
A tak serio to ciężko powiedzieć. Gra jest rozwinięciem pomysłu z pracy inżynierskiej:
Myślę, że jakoś rok zajęło mi przejście od tego z pracy inżynierskiej do tego co jest teraz w Google Play.
Wszystko robiłem sam, nawet dźwięki i tą wkurzającą muzyczkę w manu :)
Całość śmiga na Javie i OpenGL ES.
Zajebisty pomysł i schludnie i przejrzyście wykonane. Oglądałem tylko filmik.
EDIT: zagrałem:
nie ma muzyki tylko denerwujące pukanie przez całą grę
zaczyna się za długo (te odliczanie)
plansza 3 za trudna albo przegapiłem coś jak pojawiały się instrukcje
wspiąłem się na szczyty mojej kompozytorskiej wiedzy, żeby chociaż zrobić muzyczkę w menu,
zrobienie kolejnych kawałków trwałoby całe wieki; nie wiedziałem, że to pukanie tak denerwuje, pomyślę, żeby czymś to zastąpić.
wiem, wiem! ale popełniłem jeden straszny idiotyzm w kodzie i teraz trudno jest to zmienić :( postaram się to zrobić za jakiś czas.
ogólnie to.. cała gra jest mega trudna :D tzn. zaliczyć każdą z plansz da się po kilku próbach ale jak już chcesz wszystko wymaksować albo zdobyć
achievementy..
I nie zapominajcie proszę o ocenach w Google Play. To dla mnie bardzo ważne. Chyba, żaden programista nie lubi jak jego projekt ląduje w koszu.
Nie liczę, że z tej gry będzie kolejne Angry Birds ale chciałbym, żeby zdobyła chociaż jakąś małą bazę użytkowników. Inaczej jej poprawianie i rozwijanie jest bezcelowe.
0
kamera skacze masakrycznie, na tyle zle ze nie obejrzalem do konca filmiku. Za kamere dalbym najnizsza ocene, bo dla mnie gra jest niegrywalna calkowicie, wiec moze nie pros o wystawianie ocen.
kamera skacze masakrycznie, na tyle zle ze nie obejrzalem do konca filmiku. Za kamere dalbym najnizsza ocene, bo dla mnie gra jest niegrywalna calkowicie, wiec moze nie pros o wystawianie ocen.
Ale mówisz o samym filmiku czy w grze też kamera skacze?
Ja testowałem grę na kilku urządzeniach i działała płynnie.
Co do filmiku to faktycznie kamera skacze i obraz jest dość kiepskiej jakości. Próbowałem zrobić to jak najlepiej, zgrywałem z telefonu na
kilka różnych sposobów, przerabiałem materiał chyba w 3 programach.. może dało się lepiej to zrobić ale nie wiem jak :/
0
Używałeś jakiegoś silnika jak np AndEngine? I jakiś standardowy format map czy własne narzędzie?
Używałeś jakiegoś silnika jak np AndEngine? I jakiś standardowy format map czy własne narzędzie?
Nie. Wszystko robione na czystym OpenGL'u.
Do map użyłem formatu, który sam wymyśliłem. Nie wiem czy dobry, czy zły. Działa.
Mapy robiłem za pomocą wbudowanego w grę edytora. Jak na taką seryjną produkcję map to nie było zbyt wygodne rozwiązanie ale nie miałem chęci tworzyć jakiś dodatkowy edytor na Windowsa.
0
@nikr3n - jak nie wiesz co z muzyką, to zawsze możesz zrobić beatbox :D
1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1