Ocena i poprawa kodu gry w SFML 2.0 [Arkanoid]

0

Siema, niedawno założyłem tu temat o ocene kodu gry w sfmlu 2.0 (http://4programmers.net/Forum/Off-Topic/Oceny_i_recenzje/238967-ocena_gry_w_sfml_20)

Dostałem kilka podpowiedzi więc stworzyłem kolejną grę starając się wykorzystać wskazówki które dostałem. Chciałbym żebyście ocenili też ten kod. Grę podzieliłem na pliki.

Menu_State.h - główne menu gry, kod: http://pastebin.com/YVCrkiYg
Menu_State.cpp - kod: http://pastebin.com/x5rUZJU8

PlayGame_State.h - rozgrywka, kod: http://pastebin.com/ka7FGQ5y
PlayGame_State.cpp - kod: http://pastebin.com/vvRJ7Jpx

GameState.h - enum z stanami gry (nic więcej), kod: http://pastebin.com/bFEe8JXf

Jak ktoś chce zagrać to w załączniku

@@Czasami piłka może się nie pojawić

1
  1. w pliku Menu_State.h dało by radę zrobić pętlę zamiast kodu w liniach 11-28 oraz 107-110.
if(sf::Keyboard::isKeyPressed(sf::Keyboard::Down))
  • dobrze działa, zrobisz dwa menu i dwoma będziesz poruszał jednym przyciskiem

@@Czasami piłka może się nie pojawić

  • za 3 razem ;) Napraw to ;|
  1. szkoda że jak piłka (która u mnie wygląda jak kwadrat) spadnie to nie przegrywamy ;(
  2. zawsze gdy udostępniasz jakiś projekt to daj wersję Release

Może później sprawdzę dalej ;)

0

W kod się nie zagłębiałem, gdyż jestem na to za słaby, ale grając zauważyłem:

  1. Tak jak @Trebuh, nie da się przegrać.
  2. Piłka czasami sobie "jeździ" po tej "rakiecie"(prostokącie, czy jak to się tam w ogóle nazywa) np. gdy uderzymy o kant.
  3. Po zbiciu wszystkich prostokątów gra się nie kończy, nadal można sobie odbijać.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1