puzzle4p prośba o feedback

5

Chciałbym się pochwalić, że wspólny projekt który założyłem jakiś czas temu ma swoje pierwsze owoce. Biorą w nim udział @Gancus oraz @se7ven

Repozytorium można znaleźć i pod hg i pod GitHubem
https://bitbucket.org/mzawadzki91/puzzle4p
https://github.com/puzzle4p/puzzle4p
pod githubem najnowsza wersja jest na branchu game.

Z githuba na razie rezygnujemy na rzecz hg, wiec jeżeli będzie ktoś chciał to proszę tam śledzić postępy :)

Więc z założenia będzie to coś przypominającego puzzle-quest. Projekt pisany w c++ + SDL. Jeżeli komuś się nie chcę budować aplikacji, wystarczy po prostu odpalić exe. Projekt póki co jest dla visuala studio 2013. W niedalekiej przyszłości zapewne też zrobi się makefile i kompilacja będzie nie zależna od środowiska (mam nadzieje)

jest to wersja 0.1, także cudów nie ma się co oczekiwać. Najważniejsze, że wystartowaliśmy i już mamy czym się pochwalić.

Przyznam się nawet bez bicia, że ostatnich komitów nie sprawdzałem pod względem architektonicznym i jakości kodu więc mogą być różne kwiatki. Wiemy również, że musimy parę rzeczy pozmieniać w kodzie jeżeli chodzi o architekturę, nie wszystko jest pięknie. Dlatego też fajnie by było dostać sugestię :) Krytyka jak najbardziej mila widziana.

Jak najszybciej chcemy poprawić pewne kwestie jak

  • background do menu (już jest nawet z przyciskiem odpowiednim, lecz na razie nie ma go na bitbucket)
  • usprawnić pokazywanie czyj ruch (biały pasek na testy jest ok, ale nie na prawdziwe dobre wrażenie z grą)
  • zrobić ekran który pokazuję zwycięzcę plus jakieś statystyki (pierwsza wersja będzie bez statystyk).
  • informacje o tym ile HP zabrało się przeciwnikowi
  • możliwość wpisania swoich własnych nazw i wyboru awataru pod którymi chcemy grać
  • dodanie animacji jeżeli chodzi o klejnoty
  • kod (w niektórych miejscach nie potrzebne sortowanie, w innych różne dziwne haki, bo nie było wiadomo jak coś rozwiązać lub było za dużo pisania, żeby to ładnie napisać)
  • gliche od grafiki (będą nowe dostarczone)

to są rzeczy na już. Na drugi release (0.2v) będzie składać się to co wyżej +

  • proste AI
  • troszkę bardziej lecz nadal podstawowy system walki (magia)
  • dźwięki
  • Loading Screen (lub jakieś ładne przejście między obrazami)
  • Przejście z SDL_Renderer na wyświetlanie wszystkiego w openGL
  • trochę więcej zdefiniowania jeżeli chodzi o mechanikę gry. Czyli za co odpowiada każdy kamień i jakie bonusy będą gdy będzie 4/5 + inne kombinację
  • menu z jakimiś prostymi opcjami
  • ...

Mamy pewne pomysły (myślimy również o multiplayerze), ale nie chcę iść za bardzo naprzód. Najważniejsze, że chce nam się dalej robić .Osobiście jestem zdziwiony ze mamy wersje w która można pograć, myślałem, że ogólnie żaden z projektów które zaczynałem się nie ukończą (jak to ma przypadek z większością) jednakże chłopaki udowodnili, że jak chcieć to móc :) Teraz jest po sesji więc będzie z górki.

EDIT.
Tutaj paczka tylko z exe. http://www.sendspace.pl/file/d0df261559b62458fa1c17f

0

Oprócz tego że ściągnąłem exe oraz potrzebne dll i po odpaleniu czary ekran i wisi to wszystko jest gitara :)

Dobra jeszcze znalazłem obrazki... poskładajcie to w jedną paczkę wszystko...

0

Nie ma dostępu :(. Ja, jak coś, mógłbym zrobić porta do tego na Direct3D, byłyby dwa tryby :D

0

Z githuba na razie rezygnujemy na rzecz hg, wiec jeżeli będzie ktoś chciał to proszę tam śledzić postępy

Tylko że ten bitbucket wymaga konta żeby w ogóle wejść. Nie będę tego robił.
Daj paczkę ze źródłami (bez pliku sdf!)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1