Witam ;)
Od dłuższego czasu (tj.dwa tygodnie :P) tworzę pewną grę.
Na początku miało być to coś podobnego do LIMBO (chodzi o grę ofc.), lecz wyszło jak zawsze :>
W grze chodzi o to, aby odpowiednio sterując kulką przejść całą planszę, unikając przeszkód.
Gra pisana w Pascalu (Lazarus; FPC 2.6.0) pod silnikiem graficznym ZenGL oraz fizycznym Chipmunk.
W archiwum jest cały kod+skompilowana aplikacja na Windowsa.
Póki co są tylko 4 poziomy (z czego 3 są pewną formą "tutorialu"); jak gra się spodoba, wykonam dodatkowe 16 oraz kilka dodatkowych pułapek, itd. (nie widziałem sensu męczenia się z tym miesiąc, jeżeli gra miałaby być "beznadziejna").
U mnie na Intel Core 2 Duo, zintegrowanej karcie Intela osiągam około 120 FPS.
Liczę na opinie oraz sugestie, co mogę dodać, a co usunąć (zarówno w samej grze, jak i kodzie).
PS: mistrzem grafiki nie jestem, ale chyba nie jest najgorzej.
PS2: efektów dźwiękowych póki co nie ma; taka sama sytuacja jak z poziomami.
PS3: nie mogę wrzucić załącznika o rozmiarze ~4.5 MB do postu, bo jest za duży :|
* LINK DO POBRANIA ** http://speedy.sh/qndfe/Shadows.zip (`game.exe` to jest oczywiście gra ;))
* SCREENSHOTY ** ![s1.png](//static.4programmers.net/uploads/attachment/964255118500fff7e24bd9.png)![s2.png](//static.4programmers.net/uploads/attachment/1347650339500fff84b70b8.png)![s3.png](//static.4programmers.net/uploads/attachment/463451570500fffd848931.png)