Cześć. W wolnym czasie naskrobałem artykuł "Analiza gry “Max Payne” (patch v1.05) w celu stworzenia Trainera." dostępny pod adresem: http://blog.olesio.eu/analiza-max-payne-patch-v1-05-w-celu-stworzenia-trainera - jak na "moje standardy" oczywiście nieco się rozpisałem. I wybaczcie mi również może miejscami pewne uproszczenia, ale to mój pierwszy artykuł od dłuższego czasu i pierwszy o tworzeniu trainerów. Poza tym uważam czytających te forum ludzi za inteligientnych, więc nie chciałem wszystkiego tłumaczyć rozkładając na czynniki pierwsze, tak jak osobie która na oczy nie widziała komputera. Dla wytrwałych, którzy doczytają do końca czeka link do exeka oraz źródeł trainera w WinAPI, które może najbardziej zainteresują osoby piszące w Delphi. Kiedyś pytałem przy okazji innego wątku w dziale Delphi / Pascal odpisując komuś zapytałem czy byłby sens tworzyć taki artykuł dla tego języka i chyba więcej niż jedna osoba odpisała, zę chętnie by poczytała. A na grę docelową wybrałem tę, a nie inną, bo akurat zaopatrywałem się w trzecią odsłonę tej gry i pomyślałem, że warto też mieć dwie poprzednie i jeden z nich się można baczniej przyjrzeć pod kątem tworzenia trainera. To czekam na komentarze i sugestie, a tymczasem zmykam oglądać kolejny meczyk.