"Nieznany" - tekstowy RPG (tury/akcja) z muzyką rock/metal

0

Redefiniuje zastosowanie wiersza poleceń!
"Demon"stracja umysłu:http://www.youtube.com/watch?v=6_svGifrxbE&hd=1

Do pobrania z MF
http://www.mediafire.com/file/kbe2cf6a3xfn3pj/Nieznany.zip

Cechy wyróżniające
Moja pierwsza gra, tworzona z wielką pasją,
spójna, intrygująca fabuła,
niezwykle przemyślany i urozmaicony system walki,
zbalansowane współczynniki,
wyselekcjonowane kawałki z OverClocked ReMix (http://www.ocremix.org),
zapamiętywanie ostatniej pozycji danego utworu,
zapisywanie,
końcówka, której nie zapomnisz,
dopracowana w najdrobniejszym szczególe.
Więcej poznasz w trakcie grania!

Pomoc
Zawiera wyłącznie niezbędne informacje.
Moim celem jest, aby radość z gry płynęła
głównie podczas jej poznawania.

"System podróży"
Każdy krok od miejsca do miejsca wymaga czasu.
Nie inaczej dzieję się to w Twym wnętrzu ("Dzień").

"System walki"
Różnica 1 pkt. między atakiem ("ATAK"),
a obroną ("OBRN") powoduje spadek lub wzrost
trafności o 5%. Nie może ona spaść poniżej 10%,
ani wzrosnąć ponad 90%.
Jeśli atak trafi zostają ustalone obrażenia ("OBRŻ").
Ich minimalna wartość wynosi 1, natomiast maksymalna
jest równa liczbie widocznej za "OBRŻ:".
Cios krytyczny ("C_KRT") wraz z inkrementacją
podnosi o 5% przypadek podwójnych obrażeń.
Efekt ("EFKT:otrucie") oznacza truciznę
płynącą w Twej krwi. Jej obrażenia wynoszą
od 1 do 2, a celność zawsze 25%.

"System awansów"
Kiedy posiadane punkty doświadczenia przekroczą
wymagany pułap, otrzymamy możliwość zwiększenia
jednego z licznych współczynników.
"PDŚ" i "Moc" rosną o liczbę tur wygranego starcia.
PDŚ mają tendencje do zwielokrotniania w dni pierwsze
i dni zawierające dwie identyczne cyfry.
Moc jest rodzajem waluty, wydamy ją na zakupy
przedmiotów ("PM1", "PM2") i regenerację.
Stanowi ona odzwierciedlenie siły umysłu.
Nieparzyste dni pozwalają zgromadzić jej większą ilość.
Właśnie zdobyłeś wystarczającą wiedzę.
Twoja wola stopniowo zanika, nie wahaj się dłużej
i wkrocz w "Nieznany" świat...

Autor
Projekt, kod: CPPdotCowboj
Opisy, dialogi, fabuła, itp.: CPPdotCowboj
Muzyka: OverClocked ReMix (http://www.ocremix.org)
Obsługa audio: BASS (http://www.un4seen.com)
Testowanie, balansowanie: CPPdotCowboj
Czas tworzenia: 12 dni (10.08 - 21.08 2011r.)
Linijki kodu: 3820 (184KB, 10 plików)

Wykonawca:tytuł użytych utworów (OCR):
-Sixto Sounds, Theory of Nonexistence:
:Romancing SaGa 'Tant Mieux'
-Spinning Images, Todd Goldfinger:
Wizards & Warriors II 'Inquisition'
-Scaredsim:
:Valkyrie Profile 'Until You See the Light in Valhalla'
-CarboHydroM, LuIzA:
:Tales of Symphonia 'Strike of the Devil's Axes'
-Level 99:
:Sonic & Knuckles 'Chromium Asphyxiation'
-Stemage:
:The Ninja Warriors 'Crispy Crimson'
-EgM, Kaijin:
:Ninja Gaiden II: The Dark Sword of Chaos 'Sprinting Riffs'
-WillRock:
:Mighty Morphin Power Rangers 'It's Morphin Time!'
-Sixto Sounds:
:Double Dragon II: The Revenge 'Twin Blood'
-Big Giant Circles, LuIzA, The Joker:
:Doom II: Hell on Earth 'No Man is an Island'
-Prince of Darkness:
:Command & Conquer: Red Alert 'Hell March to the Apocalypse'
-Destiny, zyko:
:Chrono Cross 'Dragon's Prayer: The Blackened Desire'
-MarcstaR:
:Chrono Cross 'CrossFire'

Podziękowania dla autorów następujących książek:
-Jerzy Grębosz, Symfonia C++ standard Programowanie
w języku C++ orientowane obiektowo (Tom 1),
-Bruce Eckel, Thinking in C++. Edycja polska (Tom 1),
-Nicolai M. Josuttis, C++. Programowanie zorientowane obiektowo.
Vademecum profesjonalisty.

0

Hm...
Zapowiada się ciekawie :)
Już pobieram ;)

To jest jednak za trudne dla mnie...
Pogram jeszcze jutro ;)

0

@up czy Ty masz 27 lat ? Pamiętam jeszcze ta sygnaturke ;d
@topic na YouTube wyglada fajnie, pobiore i przetestuje

0

@qwe:
Nie, mam 13 lat.
Mój starszy brat (teraz około 28 lat) dawno temu założył sobie e-mail'a, który zaczynał się od danny27.
Podchwyciłem to i na większości serwisów mam Patryk27, lub Piterolex (to nawet nie wiem, kto wymyślił :]) ;)

0

Witam! Olewam właśnie pierwsze pochlebne komentarze na YT, a widzę, że tutaj, także się pojawiły! Z czego jestem wielce uradowany.
Gra nie jest trudna, ale gdyby wielu miało trudności z jej ogarnięciem, nagram szybciutki, tzw. playthrough.
P.S. Znikoma frustracja podczas grania może pojawić się, jednak tylko u niedzielnych graczy lub nieobeznanych z gatunkiem RPG.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1