W ramach "co dzieci robią gdy pada i się nudzą" deszczowe dni poświęciłem na napisanie Tower Defense w klimatach 4programmersowych :P
Gra napisana w jakże młodzieżowym HTML5 z użyciem canvas. W celu zapobiegania przed flejmowaniem się wzajemnie kto ma szybszą przeglądarkę FPS ograniczony do 50. Chociaż cóż, szajs nawet tyle nie wyciągnie...
Wracając do tematu: Obecnie mamy dostępnych 14 przeciwników + 3 przeciwników specjalnych. Dzielą się oni na grupy:
- Malware
- Bugi
- Skompilowani
- Kompilatory
Do walki z nimi służą nam 4 grupy wieżyczek: - Antywirusy (zielona)
- Narzędzia do analizy (czerwona)
- IDE (fioletowa)
- Maszyny wirtualne z managerem backupów na czele (niebieska)
Wieże z każdej grupy atakują w nieco inny sposób, mają też inne modyfikatory wpływające na to przeciwko jakim przeciwnikom są najskuteczniejsze.
http://monk.4programmers.net/td/
Nie odpowiadam za oczopląs spowodowany zajrzeniem w kod, wszystko wymaga wielopoziomowej refaktoryzacji z racji tego, że to mój pierwszy tak duży projekt oparty całkowicie na JavaScripcie. Nie żebym się tłumaczył...
[dopisane]
Zapomniałbym! Creditsy dla winerfresha za wizualizację memlaka która obecnie siedzi na ikonkach AV! :D
[dopisane]
Nowa mapa: http://monk.4programmers.net/td/?2#map2
Jeśli nie działa i pokazuje się stara odświeżyć stronę.