Użyj technologii .NET - o ile mnie pamięć nie myli tam możesz wrzucić np. na formatkę jakieś pole tekstowe - klepiesz w nim kod i go odpalasz! :) Czyli to, o co Ci chodzi :)
A ja chciałbym się dowiedzieć jak mozna to zrobić bez użycia technologin dotNET, ewentualnie przy użyciu zewnętrznego darmowego kompilatora.
Konkretnie: Jak z poziomu uruchomionego programu skompilować kod źródłowy w pliku TXT i go wykonać (najlepiej aby skompilować go jako moduł programu, tak jak robią to gry np. Unreal Tournament, Singles: Flirt Up Your Life itp., gdzie mody do tychże gier są w plikach tekstowych i w podczas działania gry przy ładowaniu moda jest taki kod z pliku tekstowego kompilowany i wykonywany, ale tak by kod z pliku TXT "widział" kod programu np. mógł ingerować w działanie aplikacji, łączyć się z elementami i własnościami formatek itp.)
Proszę o jakąkolwiek pomoc!
Jeżeli ktoś ma jakieś kody źródłowe lub inne pomoce to proszę dać mi znać na maila: [email protected]