Jak podpiac AI do emulatora C64

Odpowiedz Nowy wątek
2019-12-14 16:00

Rejestracja: 8 lat temu

Ostatnio: 8 minut temu

2

Kojarzy ktos jak i czy da sie podpiac zewnetrzny input do emulatora C64, do wyboru Vice albo CCS (mysle docelowo o podpieciu jakiejs biblioteki do AI i zeby popbrobowac nauczyc AI grac w gre).

Generalnie jak np. ze skryptu w pythonie czy czymkolwiek innym symulowac input z klawiatury badz joysticka dostarczany do innej aplikacji ?

Da sie takie cos latwo zrobic ?

edytowany 1x, ostatnio: WhiteLightning, 2019-12-14 16:06

Pozostało 580 znaków

2019-12-16 01:08

Rejestracja: 7 lat temu

Ostatnio: 7 minut temu

0

Z tego co pamiętam, to istnieje coś takiego jak SendInput w WinAPI (https://docs.microsoft.com/en[...]/winuser/nf-winuser-sendinput) (pewnie jest jakiś odpowiednik na Linuxa), który pozwala poprzez wywołanie zasymulować naciśnięcie czegokolwiek. Skoro Python to potrzebny będzie jakiś wrapper, do poszukania.

BTW: jak już uda ci się podłączyć AI do emulatora to się pochwal, jak to zrobiłeś :)

Pozostało 580 znaków

vtx
2019-12-16 06:29
vtx

Rejestracja: 4 miesiące temu

Ostatnio: 4 minuty temu

0

Jeśli są dostępne źródła do VICE lub CCS-a to możesz opracować własną metodę inputa. A swoją drogą jak chcesz interpretować "output"? Na podstawie treści obrazu?

Pozostało 580 znaków

2019-12-16 10:09

Rejestracja: 8 lat temu

Ostatnio: 8 minut temu

0

@wartek01: @vtx: na razie takie czytadlo znalazlem: https://github.com/M-J-Murray/MAMEToolkit/blob/master/README.md

Ale poniewaz ida swieta i zona wymyslila ze bedzie z dziecmi pierniki robic, to w weekend bylo takie zamieszanie w domu, ze sie nie dalo przysiasc a wieczorme nie mialem sily :P

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0