First Person Shooter, a ekran dotykowy

0

Programuję w MonoGame, mam parę projektów na Androida i chciałbym zrobić jakąś strzelankę, ale w jaki sposób... (wiadomo, ekran dotykowy).

Czy na ekranie dotykowym możliwe jest granie w jakieś strzelanki? Poruszanie, celowanie na wirtualnym joysticku nie jest raczej proste i przyjemne.

Ma ktoś jakieś pomysły co mogę użyć w moim FPSie, żeby był grywalny i miał sensowne sterowanie? Jakieś auto celowanie? Poruszanie ekranem tylko horyzontalnie?

Czekam na sensowne odpowiedzi.

Dziękuję za tak liczne odpowiedzi.

0

Grałem kiedyś w Mass Efecta na takim urządzeniu. Nawet idzie się przyzwyczaić.. Jeśli mnie pamięć nie myli było to tak, że jednym paluchem w prawym górnym rogu masz ruszanie głową, a drugim po drugiej stronie łażenie przesuwając palec i strzelanie uderzając. Mój znajomy, który mi to pokazywał (nałogowy gracz) mówił, że gra się bardzo dobrze.

0

urządzenia androiujące czujnik mają położenia- fajna jest apka się nazywająca mapa nieba- nawet kręcenie wokół pionowej osi daje rezultat. znaczy się już masz generalnie kierwanie spluwą. plus przeciąganie paluchem po ekranie jako kręcenie głową, suwak przód/tył poruszajacy graczem(obrót idzie za karabinem) i czerwony guzik 'fire' i masz genialną first-person strzelankę.

0

to co prawda TPP ale za inspirację może służyć...

0

Kiedys niedopomyslenia bylo by ludzie grali w FPSy na konsoli. Zreszta nadal nie jest to najlepsza opcja w porownaniu z myszka+klawiatura. Wiec sie do jescze bardziej niewygodnego sterowania tez pewnie przyzwyczaja.

0

Sprawdź grę Dead Trigger 2. Moim zdaniem ma najlepsze sterowanie. Po prostu.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1