Gra z grafilką jak Quake 3 - 96KiB

0

Cięzko w to uwierzyć ale ta gra zajmuje tylko 96KiB!
http://212.202.219.162/kkrieger
Generuje wszystkie tekstury, dźwięk itd na podstawie wzorów matematycznych.
Moje pytanie jest takie, czy ktoś zna tą technologie? podobno była ona już stosowana kiedyś w grach 2D.
Chciałbym wiedzieć jak takie teksturki itd można tworzyć, jak ktoś ma linki do artykułów o tym to będę wdzięczny jak poda.
Z góry Dzięki [diabel]

0

RTF.

come on, not everything I see is in that small file, you use DirectX standard textures, right?
there's no such thing as DirectX standard textures. everything you see in .kkrieger is procedurally generated at the beginning, in the "loading" Phase. there are neither stored images nor stored geometry in the executable file, everything you see is generated procedurally (the one exception being the menu/HUD fonts, which are generated from standard Windows fonts). if you are interested in the details, refer to our technology section.

i tam masz link do:
http://212.202.219.162/theprodukkt#10

0

Buehehe zmiazdzylo mnie to (to nie jest wirus!) co za grafa, zasada jest prosta procedury ktore tworza wszystko i zapisuja do pamieci trzeba najpierw zaprogramowac ta scene 3d bo i tak jest ona juz zapisana w pliku exe ale nie sa to wierzcholki sceny itp. tylko np. procedura stworz spiralne_schody(ktory_pokoj);

Swoja droga zniszczyly mnie dynamiczne cienie jak w doomie3 cholera a ja dalej takich rzeczy nie potrafie napisac :F

0

Faaajneee...
Niezły efekt; nie wiedziałem, że tak bardzo można to uprościć.

Szkoda, że tylko wersja beta ;)

0

naprawdę niesamowite, bardzo nie wiele brakuje żeby w to się dało grać jak w grę a nie jak w coś do podziwiania

zaraz po uruchomieniu pliczek 96 KB zajmuje w pamięci blisko 300 MB i zżera 90% procka

animacje na tej stronie (http://www.theprodukkt.com/demoscene) też są godne polecenia

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1