Gra przygodowa – pomoc w wyborze technologi

0

Witam,

wpadlem wlasnie na pomysl na swietna gre. Prosze o pomoc w wyborze technologi, jak mysliscie lepiej by sie sprawdzila taka gra odpalana w przegladarce ( wtedy .net lub Python?), lub pobieranie klienta (c++) lub jako apka mobilna (java/kotlin) ?

Zalozenia gry:
Uzytkownik musi rozwiazac problem, sterujac czlowieczkiem (patrz rysunek).

rysunek.png

Zalozymy, ze czlowieczek znajduje sie w pokoju z dziwnymi przedmiotami (lyzka, gwiazda na kiju, strzalka or pralka). W grze mozna sterowac czlowieczkiem poprzez klikniecia. Gdy zblizymy sie do przedmiotu mozliwa jest interakcja (nawiazanie dialogu, uzycie, lub podniesienie przedmiotu). W tym przypadku zalozmy, ze nawiazalismy dialog z gwiazda na kiju, ktora prosi nas o uwolnienie. Cwany uzytkownik podchodzi do pralki, klika uzycie ale nic sie nie dzieje. Ponowne klikniecie - pralka sie otwiera. Dobule click umozliwia wejscie do pralki, w ktorej znajduje sie lodowka. Tak wiec przy pomocy pralki uzyskalismy dostep do lodowki, w ktorej udalo sie znalezc butelke z piwem. Nasz gracz postanawia wypic piwo co spowodowalo, ze gwiazda stala sie wolna i nie ogranicza juz jej zaden kij.

Prosze o wasze sugestie, przepraszam za bledy ale post pisany na szybko zeby nie zapominiec pomyslu.

1

Chcesz zrobić przygodówkę point&click, ale nie wiesz jeszcze na jaką platformę - aż się prosi o Unity. Taką grę sobie tam praktycznie wyklikasz i dopiszesz parę skryptów (nie umniejszając jej złożoności). Jak już będziesz wiedzieć jak chcesz ją dystrybuować, to klikniesz odpowiednią opcję eksportu.

Swoją drogą, point&clicki fajnie sprzedają się jako browserówki. Na mobilkach się chyba nie sprzeda, a na desktopach nie będziesz konkurencyjny. Jak nie chcesz Unity, to możesz jeszcze wybrać opcję bardziej natywną - pisać w JSie (Typescripcie + być może Phaser).

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1