JPK VAT błąd techniczny przy wysyłce ?!

0

Witam,

Co miesiąc wysyłam plik JPKVAT do naszego ukochanego urzędu. Nagle dzisiaj bez powodu pojawił mi się błąd techniczny. Wysyłam plik przez JPK Klient i wszystkie kroki przechodzi pomyślnie wraz z podpisem ePUAP. Przy wciśnieciu przycisku "Rozpocznij wysyłkę" pojawia mi sie poniższy komunikat. Miał ktoś może taką sytuacje ?

screenshot-20180716212138.png

Dzięki z góry

0

Ok już znalazłem odpowiedź na głównej stronie ePUAP...:

Szanowni Państwo,

Informujemy, że trwa przerwa techniczna.
Systemy ePUAP, Profil Zaufany będą niedostępne od 16 lipca od godziny 17:00 do 17 lipca do godz. 7:00 
W tym czasie niedostępny może też być system SSDIP, serwis Obywatel.gov.pl, mDokumenty oraz e-usługi z weryfikacją tożsamości za pomocą PZ.


Przepraszamy za utrudnienia.

Zespół Centralnego Ośrodka Informatyki

Tylko szkoda, że pozwolili mi sie zalogować na ePUAP przez JPK klient i podpisać plik profilem zaufanym. Widać na jaki poziomie mamy IT w państwówce...

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1