Cześć
Mam problem z ustawieniem położenia jednego obiektu względem drugiego na osi x. Pierwszy obiekt jest na pozycji x = 5, natomiast drugi obiekt ma być tak jak by przyklejony do tego pierwszego:
public class Ball : MonoBehaviour
public class Ball : MonoBehaviour
{
public TestBrick tb1;
private Vector3 paddleToBallVector;
void Start ()
{
paddleToBallVector = this.transform.position - tb1.transform.position;
}
void Update ()
{
this.transform.position = tb1.transform.position + paddleToBallVector;
print("pilka" + paddleToBallVector);
}
}
Obiekt Ball
ma być "podłączony" do obiektu tb1
. Kod w tej formie mi działa ale go nie rozumiem. Na początku myślałem, że linijka określająca położenie obiektu ```
Ball
```csharp
paddleToBallVector = this.transform.position = tb1.transform.position;
Ale wtedy obiekt jest przesunięty względem tego pierwszego dokładnie o jego wartość na osi x. Robi takie wrażenie, że jego punktem zerowym jest drugi obiekt i od niego liczy położenie na osi x.
Co rozumiem tutaj źle?