Witam,

Chciałbym napisać grę w 3 kubki w Pythonie. Jednak utknąłem na etapie pobierania zmiennych z funkcji draw_cups() do funkcji random_cups().
Chodzi o to, żeby z cup1, cup2, cup3 zrobić listę i w funkcji random_cups() i sobie ją posortować

Kod:

import pygame
import sys
import random


class Cups(object):

    # Inicjalizacja
    def __init__(self):
        pygame.init()
        pygame.display.set_mode((1280, 720))
        self.background_colour = (0, 0, 0)
        self.screen = pygame.display.set_mode((1280, 720))
        pygame.display.set_caption("Gra w 3 kubki")
        while True:
            for event in pygame.event.get():
                if event.type == pygame.QUIT:
                    sys.exit(0)
                elif event.type == pygame.KEYDOWN and event.key == pygame.K_ESCAPE:
                    sys.exit(0)
            # Rysowanie i wywołanie funkcji draw_cups
            self.draw_cups()
            pygame.display.flip()
            pygame.display.update()

    # Import obrazków oraz wyświetlenie ich
    def draw_cups(self):
        cup1 = pygame.image.load("kubek1.png")
        #my_cups_list.append(cup1) # dodanie cup1 do listy, aby potem losowo wyświetlać kubki
        cup2 = pygame.image.load("kubek2.png")
        #my_cups_list.append(cup2) # dodanie cup2 do listy
        cup3 = pygame.image.load("kubek3.png")
        #my_cups_list.append(cup3) # dodanie cup3 do listy
        ball = pygame.image.load("pilka.png")
        self.screen.blit(cup1, (300, 200))
        self.screen.blit(cup2, (600, 200))
        self.screen.blit(cup3, (900, 200))
        self.screen.blit(ball, (650, 500))

    def random_cups(self):
        pass


if __name__ == "__main__":
    Cups()