Siemka , mam taki kod :
g.Clear(Color.White);
g.FillEllipse(pedzel, x, y, 40, 40);
g.DrawEllipse(pioro, x, y, 40, 40);
x += 10;
y = (int)(0.0037 * (x - 400) * (x - 400) + 10);
Chciałbym aby piłeczka po zrobieniu paraboli wracała z powrotem
Siemka , mam taki kod :
g.Clear(Color.White);
g.FillEllipse(pedzel, x, y, 40, 40);
g.DrawEllipse(pioro, x, y, 40, 40);
x += 10;
y = (int)(0.0037 * (x - 400) * (x - 400) + 10);
Chciałbym aby piłeczka po zrobieniu paraboli wracała z powrotem
Pewnie chciałbyś, żeby piłeczka nie wracała w nieskończoność w lewo, więc możesz przy else (3) dopisać if (x > minX)
. Wtedy gdy x przekroczy wartość minimalną, to else już nie będzie się wykonywać.