Witam! Piszę sobie swoją grę, jest to raczej prosty Clicker, klikamy w smoka, za każde kliknięcie zdobywamy monetkę i jak już ich trochę mamy to możemy kupić "giermka" który co jakiś czas da nam np 10 monetek. Grę, piszę w Buliderze 6, i uznałem, że bardo dobrym rozwiązaniem będzie użycie Timera. Niestety nie mam pojęcia dlaczego to rozwiązanie nie działa i liczba monet nie zwiększa mi się, gdy już "giermka" zakupię. Ktoś ma pomysł dlaczego? Dzięki za pomoc!
A oto kod:
#include <vcl.h>
#pragma hdrstop
#include "Unit1.h"
//---------------------------------------------------------------------------
#pragma package(smart_init)
#pragma resource "*.dfm"
TForm1 *Form1;
int coins=0 ;
int ilosc_giermkow=0;
//---------------------------------------------------------------------------
__fastcall TForm1::TForm1(TComponent* Owner)
: TForm(Owner)
{
}
//---------------------------------------------------------------------------
void __fastcall TForm1::Image1Click(TObject *Sender)
{
coins++ ;
Label1->Caption= "Coins : "+ IntToStr(coins);
}
//---------------------------------------------------------------------------
//---------------------------------------------------------------------------
void __fastcall TForm1::BitBtn1Click(TObject *Sender)
{
if (coins>=20)
{
ilosc_giermkow++;
coins=coins-20;
TGiermek->Enabled=true;
Label1->Caption= "Coins : "+ IntToStr(coins);
}
}
//---------------------------------------------------------------------------
void __fastcall TForm1::TGiermekTimer(TObject *Sender)
{
coins+10*ilosc_giermkow;
Label1->Caption= "Coins : "+ IntToStr(coins);
}