Hejka, mam pytanie nie tego, w jaki sposób przenieść aktualny poziom żyć i punktów do następnego etapu(właściwie cały canvas)?
Wygląda na to, że skopałeś całą ligikę gry. Pasowałoby zacząć od nowa. :P
Cały canvas...
Dodajesz do Canvasa skrypt, w którym wywołujesz metodę DontDestroyOnLoad
: https://docs.unity3d.com/ScriptReference/Object.DontDestroyOnLoad.html
Jednakże, jeśli tego canvasa masz umieszczonego w scenie następnego levelu (np. jak sobie testujesz gameplay w edytorze, pomijając poprzednie poziomy), to musisz jakoś zadbać o to, żeby on Ci się nie dublował - bo jak nie usuwasz Canvasa z poprzedniej sceny i następna scena ładuje nowego Canvasa, to masz dwa Canvasy.
Czyli robisz Unity'owy singleton:
public static NazwaKlasy instance;
void Awake() {
if (instance == null) {
instance = this;
DontDestroyOnLoad(transform.gameObject);
} else {
Destroy(transform.gameObject);
}
}
Trzeba też usunąć ten obiekt przy powrocie do sceny z menu...
DontDestroyOnLoad jest dobre dla skryptów niewidocznych elementów, które chcesz mieć pod ręką w dowolnej scenie, albo widocznych elementów w każdej scenie, jak np. ekran ładowania.