Witam
piszę program serwera i klienta. Serwer po połączeniu się klienta powinien mu wysłać liczbę
kawałek kodu serwera
ClientSocket = accept(ListenSocket, NULL, NULL);
if (ClientSocket == INVALID_SOCKET) {
printf("accept failed with error: %d\n", WSAGetLastError());
closesocket(ListenSocket);
WSACleanup();
return 1;
}
// No longer need server socket
closesocket(ListenSocket);
//wysłanine liczby z serwera
numberToSend = htonl(numberToSend);
std::clog << "wysy";
iSendResult = send(ClientSocket, (const char*)&numberToSend, iResult, 0);
if (iSendResult == SOCKET_ERROR) {
printf("send failed with error: %d\n", WSAGetLastError());
closesocket(ClientSocket);
WSACleanup();
return 1;
}
kod klienta do odebrania liczby po połączniu
if (ConnectSocket == INVALID_SOCKET) {
printf("Unable to connect to server!\n");
WSACleanup();
return 1;
}
std::clog << "polaczenie nawiazane\n";
//odebranie liczby z serwera
iResult = 2;
do {
iResult = recv(ConnectSocket, (char*)&recvNumber, sizeof(float), 0);
if (iResult > 0)
printf("Bytes received: %d\n", iResult);
else if (iResult == 0)
printf("Connection closed\n");
else
printf("recv failed with error: %d\n", WSAGetLastError());
} while (iResult > 0);
I problem jest taki że klient łączy się z serwerem, serwer wysyła liczbę ale klient jej nie otrzymuje, nie wiem co robię nie tak, to moje początki w poznawaniu socketów, ktoś wie jak mi pomóc?