Różnica między książką a VS

0

Witam, ostatnio pisałem tutaj ponieważ miałem pewien problem, teraz piszę ponownie z kolejnym problemem otóż

private void playArea_PointerMoved(object sender, PointerRoutedEventArgs e)
{
    if (humanCaptured)
    {
        Point pointerPosition = e.GetCurrentPoint(null).Position;

W tym kodzie znajdują się funkcje których nie ma w teraźniejszym VS, "playArea_PointerMoved" zapewne mógłbym zastąpić MouseMoved, ale co z PointerRoutedEventArgs lub innymi Pointerami.
Nie wiem czy jest sens tak wszystkiego poprawiania i zastępowania, chyba że jest jakiś sposób, aby to mniej się różniło od rzeczy w książce. Jeszcze chciałbym nadmienić że również nie mogę dodać załóżmy tej funkcji, klikając na Canvas, tylko w c# muszę dopisywać dopisywać te linijki kodu, nie wiedząc nawet czy zadziała.
Chciałem się pouczyć z książki Marcina Lisa, wydanie III, ale wydaje mi się, że w niej z początku jest strasznie to wszystko rozwleczone, typu operatory, a wolałbym coś bardziej praktycznego się uczyć od razu, dlatego ta książka z której chciałbym korzystać jest na pierwszym miejscu. Proszę o jakieś rady. Z góry dziękuję za odpowiedź

2

To jest przecież handler zdarzenia, który sam musisz podpiąć do jakiegoś zdarzenia. Więcej nie pomogę, bo nie byłeś nawet łaskaw podać technologii, w której piszesz.
Generalnie naukę najlepiej zaczynać od aplikacji konsolowych, aby nauczyć się czytać składnię i nie być później zaskakiwanym przez "brakujące metody".

1

Te same metody są na pewno, tylko piszesz w różnych technologiach niż opisuje to książka.

PointerRoutedEventArgs to klasa, która pochodzi z Windows.UI.Xaml.Input, czyli z aplikacji WinRT (aplikacji dla Sklepu w Windows 8) lub aplikacji UWP (aplikacji uniwersalnych Windows 10). Ty tworzysz aplikację WPF z tego, co pisałeś w poprzednich swoich tematach?

0

Tak, dokładnie, tworzę aplikację w WPF, ale tak się zastanawiałem czy jest sens, takiego tworzenia, bo skoro jestem początkującym to nie jestem taki ogarnięty w tych tematach. To myślę aby po prostu jednak zacząć inną książkę, może tak bym to lepiej i szybciej ogarnął. Nie ogarniam jeszcze tych różnych klas, w innych technologiach. A pytać tak o wszystko na forum to chyba mijałoby się z celem.

1

Możesz albo zgodnie z książką tworzyć aplikacje dla Windows 8 Store (czy tam UWP), o ile masz Windows 8 (lub 10) i odpowiedni dodatek do Visual Studio. I wtedy będzie ci wszystko działać "od kopa".

Albo może istnieje poprzednie wydanie tej książki, opierające się o WPF?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1