Witam,
Korzystając z kompendium na niniejszej stronie zrobiłem test serializacji / deserializacji struktur danych.
Program [main] sprawdza obecność plików w zależności od wyniku wywołuje metodę tworzenia lub loadu obiektów z pliku.
Problem jest taki, że gdy jeżeli w [main] znajduje się jest cała procedura ładowania plików, to mam dostęp do danych obiektów.
Jeżeli load jest wywałany poprzez metodę to w [main] nie mam dostępu do danych obiektów.
Pytanie nowicjusza: jak zwrócić objekty do [main]?
[main]
Fleet.load_data(data_path);
Console.Write("Lokalizacja danych 1 :" + data[1].x + "-" + data[1].y);
Console.Read();
[inny plik / struktura Dane]
public static void load_data(string data_path)
{
Dane[] data = new Dane[1];
FileStream MyStream;
BinaryFormatter MyFormatter = new BinaryFormatter();
MyStream = new FileStream(data_path, FileMode.Open);
// deserializacja
data = (Dane[])MyFormatter.Deserialize(MyStream);
}