Dlaczego Klient Gry powinnien być pisany w C# a nie w C++?

0

elo kiedyś widziałem na forum pare osób pisało ze lepiej pisać klienta gry w C# a natomiast Silnik w C++
dlaczego nie lepiej obydwóch napisać w C++?

0

Nie jestem specjalistą, ale mam wrażenie, że do C# masz więcej frameworków GUI.

1

@dualjack :D to nie dlatego

Silnika gry nie ma sensu pisac chyba ze piszesz wielkie AAA
Nie ma jakies wielkiej zalety pisania klienta w C++. Gry pisze sie w skryptach, a najciezsze rzeczy (jak np proces wyswietlania) pisze sie w C++, ale to na pewno nie bedziesz miec po stronie klienta

0

C++ jest bardziej błędogenny.

0

dawniej pisało sie gry w assemblerze i zajmowały 50 kB

i komu to przeszkadzało ?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1