Jak w temacie. Rozumiem, że muszę zrobić rzutownia typu int na double i ustawić precyzję wyświetlania na 2? Dobrze myślę?
bo jeśli tak to moje rozwiązanie nie działa :(
// double nowa_liczba = double(liczba);
// cout << setprecision(2) << nowa liczba << endl
Na razie mój kod prezentuje się tak:
#include <iostream>
#include <cstdlib>
#include <ctime>
using namespace std;
int main()
{
int x, y, z, liczba, i;
cout << "Podaj przedzial X = ";
cin >> x;
cout << "Podaj przedzial Y = ";
cin >> y;
z = y - x;
srand(time(NULL));
cout << "Losowanie 30 liczb calkowitych z przedziału" << endl;
for(i=0; i<30; i++){
liczba = ((rand() % z ) + x ); // 5 to ilosc liczb w przedziale, 1 to liczba poczatkowa
// tu bym zrobil rzutowanie
// double nowa_liczba = double(liczba);
// cout << setprecision(2) << nowa liczba << endl
cout << liczba << ", ";
}
return 0;
}