programowanie gier na androida w C++

0

Witam
Napisałem w 2010 roku pewną grę 2d na PC w Winapi (nie używając nawet directX). Jako że do dziś gracze piszą do mnie o udostępnienie linka bo ciągle wygasa to pomyślałem, że może przeniosę to na Androida. I tu pytanie jak zacząć by nie stracić za dużo czasu. Javy nie znam, tylko C++ i już za tego życia nie zapoznam z uwagi na brak czasu - praca, dzieci, rodzina, inne pasje: fizyka, piłka nożna, chemia. Na razie z tego co obczaiłem w necie to cocos2d byłby takim silnikiem najlepszym ale samo obczajanie, debugowanie biblioteki graficznej to ok 3 miesięcy zabawy abym potrafił zamienić winapowe funkcje na te cocosowe. Może ktoś coś słyszał o jakimś lepszym silniku niż cocos, bardziej przystępnym, dobrze udokumentowanym, takim co by przeczytać z 30-40 stron dokumentacji o API graficznym i już wszystko czaisz.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1