Cześć!
To mój pierwszy post na forum, więc witam wszystkich!

Mam pytanie. Chciałbym się dowiedzieć czy da się wyciągnąć parametry z jednego z symulatorów "na zewnątrz" w celu sterowania kontrolowania diodami i serwomechanizmem?
Jest mod, który w skrypcie lua pobiera dane z gry i wyświetla je na ekranie.
I tu się pojawia pytanie, czy dało by radę zrobić skrypt, który wysłałby parametry do jakiegoś "kontenera danych", a z niego dalej np. poprzez arduino lub AVR wysłać odpowiednie instrukcje zapalenia kontrolki czy położenia wskazówki obrotomierza?

Mogę podrzucić lua tego moda, żebyście mogli zobaczyć gdzie i w jaki sposób wyciąga parametry.

Nie jest to symulator wyścigowy, nie ma do niego pluginów wyciągających dane, przynajmniej nie spotkałem się z nimi.

Nie jestem też takim kompletnym laikiem, liznąłem podstawy języków skryptowania w szkole(technikum informatyczne).
Znam podstawy lua, c++, troszkę bardziej xml i JavaScript.

Uprzedzam pytania, spędziłem trochę czasu na szukaniu jakichś bibliotek/sdk od developerów gry, niezależnych moderów i niestety nie znalazłem.
Jeszcze dojdzie kwestia przesłania danych na arduino i do odpowiednich pinów licznika, ale to nie będzie dla mnie zbytnio problemem.
Najgorsze jest wyciągnięcie parametrów z gry.

Jeśli nie ten dział, proszę o przeniesienie.