Destruktor informujacy o zniszczonym obiekcie

0

Mam napisac destruktor usuwajacy zaalokowana wczesniej dynamiczna tablice i wyswietlic info o zniszczonym obiekcie  

~Obj();      // wyświetla informację o zniszczonym obiekcie

Konstruktor

 Obj::Obj(){
    int *tab= new int[2];
    tab[0] = 0;
    tab[1] = 0;
    wsk = tab;
}
Obj::~Obj(){
    delete wsk;
}

Destruktor wyświetla informację o zniszczonym obiekcie. Co mam przez to rozumieć i czy dobrze usuwam tą tablice??

3

prawie dobrze, ustaw wskaznik na nullptr i uzyj delete[] zamiast delete
wyswietlic za pomoca cout informacje np

cout << "obiekt zostaje zniszczony\n";

przy okazji zapoznaj sie z smart pointerami

1

Po co tab skoro można wsk = new int[2].

3

Jeżeli usuwasz tablicę to koniecznie rób tak:

delete[] tab; //Czy tam wsk... 

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1