Program ktory edytuje strukture i pokazuje ja jeszcze raz.

0

Witam chciałbym by funkcja pudlo ustawdane(char producent,float w,float s,float d) sprawiła ,że w pudlo zielone objetosc będzie się równała wysokoscszerokoscdlugosc. Niestety po zwróceniu i pokazaniu jeszcze raz nic sie nie zmienia co robie zle ?

 
#include <iostream>
using namespace std;

struct pudlo
{
    char producent[40];
    float wysokosc;
    float szerokosc;
    float dlugosc;
    float objetosc;
};

void wyswietl(pudlo sz)
{
    cout<<sz.producent<<endl;
    cout<<sz.wysokosc<<endl;
    cout<<sz.szerokosc<<endl;
    cout<<sz.dlugosc<<endl;
    cout<<sz.objetosc<<endl;

}
 pudlo ustawdane(char producent,float w,float s,float d)
{
    pudlo dane;
    dane.wysokosc=w;
    dane.szerokosc=s;
    dane.dlugosc=d;
    dane.objetosc=(dane.wysokosc*dane.szerokosc*dane.dlugosc);
    return dane;





}


int main()
{
    pudlo zielone  ={"Bosz",4,5,8,12};
   wyswietl(zielone);
   pudlo ustawdane(zielone);
   wyswietl(zielone);







}

2

pudlo ustawdane(zielone); ⟵ deklarujesz funkcję jednego argumentu o nazwie ustawdane. Wywołanie funkcji nie zawiera jej zwracanego typu. Ponadto Twoja funkcja ustawdane spodziewa się czterech argumentów, a nie jednego.

Koniecznie zapoznaj się z Przekazywanie parametru przez wartość i referencję

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1