Jak działają metody w Unity?

0

Napisałem taką metodę teleportującą ale nie wiem dlaczego ona działa. To znaczy dlaczego col nie musi być oznaczone jako ref?
I dlaczego metoda OnTriggerEnter nie jest new albo override? Czy to znaczy że w ogóle jej nie ma w klasie bazowej? Pozdro cześć.

taką

private void OnTriggerEnter(Collider col)
    {
        col.transform.position = new Vector3(0,50, 0);
    }
0
  1. przeczytaj roznice miedzy klasa a struktura. Nie potrzebujesz tutaj out czy refa by zmieniac wlasciwosci obiektu
  2. poczytaj jak dziala dziedziczenie w C#, nie potrzebujesz override by miec cos w klasie bazowej (szczegolnie poczytaj o interfejsach)
0

No nie wiem czy o to chodzi. Z tego co przeczytałem to Collider jest klasą a nie strukturą.
A OnTriggerEnter jest opisane jako Message więc nie wiem czy ma cokolwiek wspólnego z interfejsami. : /

No tak jest klasą więc się zgadza. A jeżeli chodzi o metody to przeczytałem że jest używane jakieś "reflection" i środowisko sprawdza czy metody o określonych nazwach istnieją ale nie ma ich w klasach nadrzednych.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1