Wybaczcie za tak ordynarny temat ale nie wiem jak to inaczej opisać. Mam problem, z którym w delphi poradziłbym sobie w minutę niestety w C++ wymiękłem
Poniższy uproszczony kod pokazuje jak tworzony jest popup:
#define MES_EDIT _T("To ma być wyszarzone lub nie")
#define MES_CHECK _T("Tu jest checkbox")
void CLineNumberEdit::OnContextMenu(CWnd* pWnd, CPoint point)
{
...
CMenu menu;
menu.CreatePopupMenu();
menu.AppendMenu(MF_BYPOSITION, WM_USER+0x7002,MES_EDIT); //nazwijmy go menuitem1
menu.AppendMenu(MF_BYPOSITION | MF_CHECKED, WM_USER+0x7003,MES_CHECK); //nazwijmy go menuitem2
menu.TrackPopupMenu(TPM_LEFTALIGN | TPM_LEFTBUTTON | TPM_RIGHTBUTTON, point.x, point.y, this);
}
Teraz chciałbym aby pierwszy MenuItem1 się wyszarzał (WM_GRAYED) w zależności od tego czy MenuItem2 jest check lub not check.
PS. Od razu mówię, że dostałem projekt, którego nie mogę przepisać na coś lepszego, a że czasu mało to mam tylko "dorobić" kilka funkcjonalności. Funkcjonalności dorobiłem ale wymiękłem na obsłudze GUI