class Marchewka
{
public:
__fastcall Marchewka();
__fastcall ~Marchewka();
private:
//miliardy właściwości
};
Na wstępie zaznaczę, że obiektowości znam tylko podstawy podstaw.
Interesuje mnie tworzenie wielu obiektów, a następnie zniszczenie ich po spełnieniu jakiegoś warunku. Normalnie z zakładki Additional wziąłbym interesującą mnie opcję Image i wklepywał na formę, ale takie coś odpada.
Obiekty mają być tworzone w jednakowym odstępie czasowym, więc wpadłem na to by wrzucić konstruktor w Timer i to już byłby jakiś krok do przodu, ale dalej mam kilka problemów.
- Jak dodać do obiektu obrazek? Odpowiada za to właściwość Picture i muszę podać ścieżkę do niego, ale jak to ująć w kod?
- Mamy obiekt (innej) klasy Ziemniak
Ziemniak obiektz;
który ma właściwości które z upływem czasu się zmieniają
i teraz tworzymy nasz
Marchewka obiekt1;
i chcemy by część jego właściwości zmieniała się identycznie jak w obiekcie obiektz.
Jak najprościej to zrobić i czego się ewentualnie douczyć?