Jak zrobić Outlasta w Unity3d?

0

Zacząłem się bawić w Unity3d i mam problem że co drugi projekt dosłownie trafia do kosza. Chcę zrobić taką grę jak The Forest, Battlefield, Minecraft, GTA czy Outlast. Gdy ściągam różne rzeczy z Asset Store to nie dość że jest przerost formy nad treścią, gra się zacina i projekt waży sporo giga to jeszcze kod C# jest wymieszany prędzej czy później z innymi językami, zapchany strasznie i nic się nie da sensownego zrobić oprócz wyrzucenia tego do kosza. Ktoś mi powie jak zrobić coś takiego jak Minecraft, Counter Strike czy The Forest w Unity3d szybko, gdzieś tak w tydzień i bez męczenia się zbytniego z kodem? Mam pomysł na grę - chcę żeby to była gra typu Survival, gdzie zbierasz różne surowce do przetrwania, budujesz szałasy, walczysz z kłusownikami itp.

0

nie da sie szybko zrobic takich gier (no moze oprocz minecrafta...) relatywnie szybko w pojedynke. A Ty chcesz w tydzien zrobic GTA, gdzie gra miala grupe okolo 100 ludzi pracujacych przez 2-3 lata?

0

hubot kontratakuje :D

0

Albo to prowokacja, albo naprawdę sądzisz, że zaawansowaną grę da się zrobić "łatwo"...

Musisz się trochę nauczyć, to sprawniej Ci będzie szło. W Unity masz naprawdę spore możliwości jeśli chodzi o utrzymanie porządku w kodzie i na scenie. Każdy obiekt może być niezależnym bytem (oprócz tych wspólnych - statycznych, a także musisz jakoś zadbać o maski warstw - kolizji). Od tego bym zaczął. Naucz się oprogramować każdego prefaba, by działał niezależnie.

BTW. szkoda Twoich starań na kopiowanie gier, które już powstały. Chyba, że robisz to w celach naukowych. W przeciwnym razie (w celach zarobkowych) nie ma to sensu. Bo ani nie przebijesz się oryginalnością, ani jakością wykonania, a do tego trzeba będzie wyłożyć bardzo dużo kasy na reklamę. Zobacz ile takich gier jest na Steamie. Chociażby "7 Days to Die" , "The Forest", czy "Hurtworld" :)

2

troszke sie pomylilem z GTA 5

https://en.wikipedia.org/wiki/Development_of_Grand_Theft_Auto_V

potrzeba bylo jedynie 1000 osob na okolo 5-6 lat (concepty pewnie zaczely sie podczas tworzenia IV)
i na sama produkcje wydali jedynie US$137 milionow

A ty chcesz to zrobic w tydzien... GL HF

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1