Witam czy może mi ktoś wytłumaczyć jak stworzyć klasę w której mam 4 obiekty innej klasy.
Chodzi mi o coś takiego
i przy tworzeniu obiektu klasy prostokąt za pomocą właściwości / albo po prostu konsola pyta użytkownika po kolei o dane pkt które ma wpisywać - obojętne który sposób.
class Program
{
class Punkt
{
int x, y;
public Punkt(int _x,int _y)
{
x = _x;
y = _y;
}
}
class Prostokat
{
static int x1, y1;
Punkt p1 = new Punkt(x1, y1);
Punkt p2 = new Punkt(x1, y1);
Punkt p3 = new Punkt(x1, y1);
Punkt p4 = new Punkt(x1, y1);
public Prostokat(Punkt _p1,Punkt _p2,Punkt _p3,Punkt _p4)
{
p1 = _p1;
p2 = _p2;
p3 = _p3;
p4 = _p4;
}
public Prostokat(int iks,int igr)
{
x1 = iks;
y1 = igr;
}
}
static void Main(string[] args)
{
Prostokat pro = new Prostokat(2, 3);
Console.WriteLine(pro);
Console.ReadKey();
}
}