Witam mam dwie klasy cScena oraz cFigura(cFigura abstrakcyjna) oraz vector. Chciałbym dla kolejnych elementów tego vectora robic metody klasy cFigura, ale nie wiem jak to zapisać. Pomocy :)
class cScena
{
public:
vector <cFigura*> tab;
void rysuj();//petla ktora iteruje po wsyzstkich elementach
void init();
void klawisz(char key, float x, float y);
};
void rysuj();
void klawisz(unsigned char k);
class cFigura
{
protected:
float x, y, kat, R, G, B;
public:
cFigura();
void obroc();
void jasniej();
void ciemniej();
void przesun_plus();
void przesun_minus();
//----------------
virtual void rysuj()=0;
virtual void skaluj(float skala)=0;
};
vector<cFigura*>::iterator * it;
void cScena::klawisz(char key, float x_d, float y_d)
{
switch (key) {
case 'n':
{
glutPostRedisplay();
++licznik;
}break;
case '1':
{
it->przesun_plus();//TAK NIE MOZNA
glutPostRedisplay();
} break;
int main(int argc, char* argv[])
{
cProstokat pr;
cFigura *b=≺
a.tab.push_back(&pr);
it = &a.tab.begin();