Failed to store a screenshot

0

Bo zaldowaniu sceny , tworzy folder ale nie ma w nim zadnego screenshota.Wyskakuje mi blad failed to store a screenshot , nie wiem czemu.Pomozecie?

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class ScreenShotTaker : MonoBehaviour {
    public bool lastScene = false;
    string folderPath;
    string fileName;
    private static string persistentDataPath = null;
    public string imie;
    public string nazwisko;
    public string klasa;
    void Start () { 
        if (lastScene == true)
        {
            ScreenShot();
        }
	}	
    public void ScreenShot()
    {
        folderPath = System.IO.Directory.GetCurrentDirectory() + "\\" + folderPath;
        if (persistentDataPath == null)
        {
            persistentDataPath = Application.persistentDataPath;
            Debug.Log("Data Path =  " + persistentDataPath); // If you want to easily see where that is.
        }
        Debug.Log("Screenshoted");
        if (!System.IO.Directory.Exists(folderPath))// jezeli folder nie istnieje
        {
            System.IO.Directory.CreateDirectory(folderPath); //stworz nowy
        }else
        Application.CaptureScreenshot(folderPath);
        fileName = "Screenshot__"+ imie + nazwisko + klasa  + System.DateTime.Now.ToString("__yyyy-MM-dd") + ".png";
     
        Debug.Log(fileName);
    }  
}
0

Jaką wartość ma zmienna folderPath?
Plus usuń te komentarze - one nic nie wnoszą. Naprawdę bez komentarza // jezeli folder nie istnieje nie wiedziałbyś, co robi if (!System.IO.Directory.Exists(folderPath))?

0
Patryk27 napisał(a):

Jaką wartość ma zmienna folderPath?
Plus usuń te komentarze - one nic nie wnoszą. Naprawdę bez komentarza // jezeli folder nie istnieje nie wiedziałbyś, co robi if (!System.IO.Directory.Exists(folderPath))?

komentarze nie sa dla mnie :P
robie prace z kims i on moze tego nie wiedziec

1

robie prace z kims i on moze tego nie wiedziec
Jeśli pracujesz z osobą, która po nazwie nie wie, co robi System.IO.Directory.Exists, to powinieneś ubiegać się o jakieś dofinansowanie dla niepełnosprawnych.
Komentarze powinny być wstawiane jedynie tam, gdzie zastosowany algorytm jest nie jasny, a nie w celu masturbacji komentowania każdej linijki kodu :P

0
using UnityEngine;
using System.Collections;

public class ScreenShotTaker : MonoBehaviour {
    public bool lastScene = false;
    string folderPath="C:/screenshots/";
    string fileName;
    public string imie;
    public string nazwisko;
    public string klasa;
    void Start () { 
        if (lastScene == true)
        {
            Debug.Log("Screenshoted");
            if (!System.IO.Directory.Exists(folderPath))
            {
                System.IO.Directory.CreateDirectory(folderPath);
            }
            else
                Application.CaptureScreenshot(folderPath);
            fileName = imie + nazwisko + klasa + System.DateTime.Now.ToString("__yyyy-MM-dd");
        }
	}	
}
0

to jak? pomoze ktos....?

0

Poganianie nie pomoże. Jakby ktoś wiedział o co chodzi to pewnie by napisał.

Proponowałbym zacząć od wpisania w google "unity failed to store screenshot". Jest kilka wyników, które być może pomogą(ja nie mam jak tego sprawdzić).

0

Ten kod dziala , robi screenshot.Problem jest taki ze on je wrzuca bezposrednio do folderu z programem a tego nie chce , ma wrzucac do okreslonego przeze mnie folderu, jakies wskazowki?

public class ScreenShotTaker : MonoBehaviour
{
    public string imie;
    public string nazwisko;
    public string klasa;
    private string nameFile;   
    public void Start()
    {
        ScreenShot();
    }     
        void ScreenShot()
    {     
        nameFile = imie + nazwisko + klasa + System.DateTime.Now.ToString("__yyyy-MM-dd");
        Application.CaptureScreenshot(nameFile);       
    }
    
} 

Edit. wrzucilem zmienne i funkcje do skryptu w scene , juz mniejsza z tym. I teraz tak SS robi sie sam na poczatku gry(czego nie chce) i na koncu(czego chce). A malo tego nie wiem jak zrobic zeby tworzyl folder i automatycznie sie do niego zapisywal..

Edit2. teraz screenshot jest poprawny. Nadal nie wiem jak zapisywac: D

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1