JAVA ograniczenia wielkosci obrazka

0

Witam, mam zrobiony prosty program w JAVIE i zbudowany do .jar. Zasada dzialania: wczytuje obrazek, tworze na nim linie na calej szerokosci co 25 pikseli, zapisuje adres tych pikseli (szerokosc (piksel) i wysokosc(piksel)) do pliku txt. W netbeansie jestem w stanie odpalic obrazek kazdej wielkosci i wszystko z interfacu dziala.
Dlaczego po zbudowaniu do .jar program nie jest w stanie "przemielic" plikow (png) wiekszych niz 12 MB? Jest jakies ograniczenie dla JARow?

Zwiekszenie alokacji pamieci RAM do 2 GB nic nie dalo - program wczyta obrazek, ale nic poza tym nie zrobi z nim.

0

Jak zachowuje się program uruchamiany w konsoli i nie zapakowany do jara?

0

Nie ma żadnych "ograniczeń". Ale bez kodu to mozemy wróżyć z kuli. Ja przypuszczam ze masz błąd w kodzie jakis i stąd cały problem ;]

0

Bezproblemowo i bez zadnych ostrzezen/bledow. Owszem, trwa to chwile, ale "zmieli" plik:
BUILD SUCCESSFUL (total time: 1 minute 5 seconds)

0

BUILD SUCCESSFUL (total time: 1 minute 5 seconds)

To jest komunikat NetBeansa, ja pisałem o uruchomieniu programu w konsoli,

0

Bezproblemowo i bez zadnych ostrzezen/bledow.

Wszystko w NetBeansie idzie bez zadnego problemu. Tylko po zbudowaniu do JARa nie jest w stanie pracowac na obrazkach wiekszych niz 12MB - ponizej dziala rowniez bezproblemowo.

0

Potrafisz czytać ze zrozumieniem? Jak działa program uruchamiany poza NetBeansem i nie zapakowany do jara?

0
  • no dziala.
  • jak dziala?
  • no dziala normalnie.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1