Mam taki kod:
if(counter == 2)
{
if(level_of_access[index] == "0")
{
User *login = new User;
}
else if(level_of_access[index] == "1")
{
Mod *login = new Mod;
}
else if(level_of_access[index] == "2")
{
Admin *login = new Admin;
}
else if(level_of_access[index] == "3")
{
Hard_Admin *login = new Hard_Admin;
}
login->set_login(_login[index]);
login->set_password(_password[index]);
login->set_email(email[index]);
login->set_year_of_birth(year_of_birth[index]);
login->set_gender(gender[index]);
login->set_level_of_access(level_of_access[index]);
login->set_status(status[index]);
login->menu();
}
ale on nie działa, bo musiałbym ten obiekt stworzyć poza if`em, ale wtedy nie osiągnę pożądanego efektu. Jak się popatrzy na kod, to wiadomo o co mi chodzi. Można to jakoś zrobić inaczej? Odpadają konstruktory.