Siemano! Chciałbym wykorzystać jedną zmienną w innym programie zupełnie niepołączonym z poprzednim. Znaczy. No może nie do końca. Po prostu poprzednio stworzyłem jeden przedmiot który teraz chciałbym wykorzystać w innym celu i nie mam pojęcia jak się do niego dostać. Chodzi o itemstack.
package porkchop.plugin;
import org.bukkit.Bukkit;
import org.bukkit.Material;
import org.bukkit.enchantments.Enchantment;
import org.bukkit.entity.Player;
import org.bukkit.event.EventHandler;
import org.bukkit.event.Listener;
import org.bukkit.event.player.PlayerItemConsumeEvent;
import org.bukkit.inventory.ItemStack;
import org.bukkit.inventory.ShapedRecipe;
import org.bukkit.inventory.meta.ItemMeta;
import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin;
public class InfinityChopPlugin extends JavaPlugin implements Listener {
public void onEnable(){
Bukkit.getPluginManager().registerEvents(this, this);
getServer().addRecipe(sr);
}
public ItemStack itemstack = new ItemStack(Material.COOKED_BEEF, 1);{
ItemMeta im = itemstack.getItemMeta();
im.addEnchant(Enchantment.DIG_SPEED, 5, true);
im.setDisplayName("\u00A76Kebab Turecki");
itemstack.setItemMeta(im);
}
public Material kebab = itemstack.getType();
ShapedRecipe sr = new ShapedRecipe(itemstack).shape("mmm","mmm","mmm").setIngredient('m', Material.COOKED_BEEF);
@EventHandler
public void infinityPork(PlayerItemConsumeEvent event) {
Player p = event.getPlayer();
if(event.getItem().getType()==kebab){
p.getInventory().addItem(itemstack);
}
}
}