A więc jakoś tam sobie moje życie dalej leci, jest 3 semestr studiów (Automatyki i Robotyki).
No i do tej pory stworzyłem sobie na projekt na infe, która niestety skończyła się już w 2 semestrze Bombermana w C++ + SFML. Moja znajomość angielskiego też się polepszyła, bo bardzo do niego przysiadłem, teraz na dniach w obecnej sesji będę miał egzamin na C1.
Ale teraz chciałbym nie przestawać, i ciągnąć to dalej i iść w stronę mobile gamedev 2d (nie mam zbyt dużo czasu dla siebie i miałem dość długą przerwę od kodzenia z jakieś pół roku).
I chciałbym zasięgnąć Waszej opinii: co do ścieżki rozwoju.
Myślałem na początku od połączeniu HTML5 + JS z frameworkiem takim jak np. Impact JS, ale to chyba nie to. I pomyślałem o UNITY 3D, bo można znaleźć mnóstwo materiałów do nauki i z samej strony https://unity3d.com/learn też tego sporo jest, a tworząc projekt można go zaś przenieść na iOS lub andka.
I teraz są dwie możliwości, albo wybiorę kodzenie w C# albo w JS - oczywiście C# dużo bliżej do C++, ale nie wiem jakie zalety miałby JS (może jest prostszy, nie tak zawiły). I wspomnę tylko, że no chciałbym liznąć trochę też Web, założyć może kiedyś własny portal z materiały do nauki do matury z bio i chem i fizy z której udzielam teraz korków licealistom (coś jak e-trapez), no po prostu orientować się chociaż w pewnym stopniu w tym temacie.
Więc może właśnie warto byłoby wybrać jednak JS, a HTML5 to wiadomo zawsze gdzieś się przewija, choćby w prostych stronkach.
Gry jakie mnie interesują to proste gry logiczne/zręcznościowe 2D jak "Cut the Rope", "Fruit Ninja", " 2048", czyli bez fabuły, mające za zadanie dostarczenie rozrywki na krótką chwilę nudnego wykładu np.
PS: Właściwie teraz tak przyjrzałem się temu https://unity3d.com/earn/tutorials/projects/space-shooter/moving-the-player?playlist=17147
to do C# z Unity 3D, mógłbym przysiąść z marszu, bo jak dotąd oglądając ten poradnik nie znalazłem żadnej różnicy z C++.