Unity3D w zastosowaniach mobile (ale nie gry !!! ;) ) - da się?

0

Czołem!

Wiem, że Unity 3D to znakomity silnik do robienia gier 2D i 3D. Mnie gry zupełnie nie interesują, ale spodobały mnie się dwie rzeczy w Unity3D: 1) wykorzystanie języka C# 2) wieloplatformowość, m.in IOS, Blackberry, Android i Winzgroza Phone. Trochę przejrzałem ich forum, ale oni tam nawijają tylko o grach :(

Mam pytanka:

  1. Czy Unity nadaje się do robienia programów użytkowych na komórki i tablety (IOS, Blackberry, Android i Winzgroza Phone) ? Czy to "siajstwo" jest tylko do gier? Czy Unity może z powodzeniem zastąpić Xamarina (który z kolei nieźle sypie błędami)?

  2. Jeśli tak, to jak się robi tutaj GUI? Czy bardzo on odbiega od natywnych interfejsów?

  3. Ile waży taka najmniejsza apka, typu "Heloł Łerld" ?

  4. Czy chłopaki z Unity nadążają za zmianami w telefonach/tabletach i mobilnych systemach operacyjnych? (IOS, Blackberry, Android i Winzgroza Phone)

  5. Jak wygląda wydajność takich aplikacji?

DZIENKS!

0

W unity jest scena w OpenGL, to scena 3D (choć 2D też oczywiście można), ale to nie ma nic wspólnego z klasycznym GUI dla Androida, IOS-a, itd.

0

Ja znalazłem coś takiego: https://unity3d.com/unity/multiplatform

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1